استفاده از پرسشنامه خود به عنوان یک محدودیت تلقی می شود، بدین معنی که پرسشنامه ، نگرش افراد را بررسی می کند ، نه واقعیت را ، که این امر می تواند به عنوان یک محدودیت دراین پژوهش باشد.
۳-دراین پژوهش تنها شش بُعد بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان مورد توجه قرار گرفته شده و سایر ابعاد بازاریابی رابطه مند موثر بر رضایت مشتریان درنظر گرفته نشده است.
۴-دراین پژوهش تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی بعنوان بانک دولتی مورد بررسی قرارگرفت که نتایجی از تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک های خصوصی دردسترس نیست.
۵-۶)پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

این پژوهش به صورت مقطعی بوده،بهتر است در تحقیقات آتی تاکید بیشتری روی مطالعات طولی صورت گیرد.
در تحقیقات بعدی پیشنهاد می شود که از دیگرابزار جمع آوری اطلاعات(مصاحبه و پرسشنامه باز)نیز استفاده گردد.
به پژوهشگران علاقمند در این زمینه توصیه می شود بهتر است که در تحقیقات آتی سایر ابعاد بازاریابی رابطه مند موثر بر رضایت مشتریان(همکاری،برابری،خیرخواهی،شایستگی،اطلاع رسانی وکنترل تعارض) را نیز در نظر بگیرند.
درتحقیقات آتی می توان به مقایسه ی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتری بین بانک های خصوصی و دولتی پرداخت.
فهرست منابع و مأخذ
الف)منابع فارسی
آقاداوود،سیدرسول،۱۳۹۱”تمرین رفتار با مشتری”،اصفهان،غزل
الوداری،حسن،۱۳۹۰،”بازاریابی ومدیریت بازار”،تهران،انتشارات پیام نور.
بحیرائی،فرهاد،مکانیزم های بازاریابی خدمات الکترونیکی،ماهنامه آموزشی خبری،انتشارات بانک ملی،۳۳-۲۹،۱۳۹۱.
پری،مارکادوارد،۱۳۹۰،”نقشه ی ذهن مشتری”،درگی،پرویز وسالاری،محمد،تهران،بازاریابی
سرمد،زهره وبازرگان،عباس،حجازی،الهه،۱۳۹۱،”روش تحقیق درعلوم رفتاری”،تهران،آگاه.
حافظ نیا،محمد رضا،۱۳۹۱،” مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی “،تهران، انتشارات سمت.
خاکی،غلامرضا،۱۳۹۰،”روش تحقیق بارویکرد به پایان نامه نویسی”،تهران،انتشارات بازتاب.
خلیلی شورینی،سیاوش،۱۳۸۸،”روش های تحقیق درعلوم انسانی”،تهران،موسسه انتشارات یادواره کتاب.
خاکی،غلامرضا،۱۳۹۱،”روش تحقیق در مدیریت”،تهران،فوژان.
۱۰-دادخواه،محمدرضا،۱۳۹۲،”مشتری مداری”،تهران،شهرآشوب.
۱۱-دلاور،علی،۱۳۹۱،”روش تحقیق درروان شناسی وعلوم تربیتی”،تهران،نشرویرایش.
۱۲-دلاور،علی،۱۳۹۰،”مبانی نظری و علمی پژوهشی در علوم انسانی و اجتماعی”،تهران،انتشارات رشد.
۱۳-رئیسی دهکردی،شهرام،آشنائی باشاخص های ارزیابی عملکرد بانک ها شاخصCAMEL،ماهنامه آموزشی خبری،انتشارات بانک ملی،خردد۱۳۹۲،ص۱۸-۱۷.
۱۴-رجبی،حسینعلی،بررسی تاثیربانکداری الکترونیک بررضایت مشتریان بانک ملی،ماهنامه آموزشی خبری،انتشارات بانک ملی،خرداد۱۳۹۲،ص۶۰.
۱۵- رنجبریان،بهرام و رشیدکابلی،مجید،” تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران”مدیریت بازرگانی،۱۳۹۱،دوره۴،شماره۱۱، ۷۰-۵۵
۱۶- سکاران، اوما،۱۳۹۱،” روش های تحقیق در مدیریت “،تهران،مرکزآموزش مدیریت دولتی ریاست جمهوری.
۱۷ شاهرودی،کامبیز ورکن شریفی،امیر،۱۳۹۰،”مدیریت کیفیت جامع”،رشت،دانشگاه آزاداسلامی رشت.
۱۸- عباسی، جواد، (۱۳۸۸ )، بررسی نقش جایگاه عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان کلیدی بانک ملت استان تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت.
۱۹- غفاری، پیمان، ۱۳۸۸، همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری، سایت جامع مدیریت، ماهنامه تدبیر، سال هجدهم، شماره ۱۸۱
۲۰- فاریابی،محمد ومهدیان،داوود،اسدی افشرد،احمد،۱۳۹۱،”مشتری مداری وموفقیت درفروش”، تبریز،کهکشان دانش.
۲۱- فتحی،سیامک، بررسی تأثیر تلاش های رابطه مند بر رضایت مشتریان دارای سپرده بلند مدت بانک ملی
پایان نامه کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی دانشگاه آزاداسلامی واحدرشت،زمستان۱۳۸۸.
۲۲- قاسمی،افشین وجلیل پور،پیمان” عوامل مؤثر بر استحکام رابطه ادراک شده در اجرای بازاریابی رابطه مند توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران: مطالعه موردی” فصلنامهنظام ها و خدمات اطلاعاتی،۱۳۹۱،دوره۱،شماره۳،۷۴-۶۳
۲۳- قلی پورسلیمانی،علی ومدبرنیا،یاسمن،۱۳۸۸،”مدیریت بازاریابی”،رشت، دانشگاه آزاداسلامی رشت.
۲۴- کاتلر،فلیپ وآرمسترانگ،گری،۱۳۹۰،”اصول بازاریابی”،پارسائیان،علی،جلد دوم،تهران،آیلار.
۲۵- کاتلر،فلیپ وآرمسترانگ،گری،۱۳۹۱،”اصول بازاریابی ۲۰۱۲”،سعدی،محمدرضا وصالح اردستانی،عباس،جلد دوم،تهران،آیلار.
۲۵- کاتلر،فلیپ وآرمسترانگ،گری،۱۳۹۲،”اصول بازاریابی ۲۰۱۲”،سعدی،محمدرضا وصالح اردستانی،عباس،جلداول،تهران،آیلار.
۲۶- کیا کجوری،داوود وکریم،۱۳۹۱،”روش تحقیق درمدیریت”،تهران،جلوه نگار.
۲۷- گیلانی نیا، شهرام،(۱۳۸۸ )، تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی، فصلنامه مدیریت صنعتی، دانشکده علوم انسانی سنندج، سال پنجم، شماره ۱۴
۲۸- لاولاک ،کریستوفر ورایت،لارن،۱۳۹۱،”اصول ومدیریت بازاریابی خدمات”بهمن فروزنده،اصفهان،آموخته
۲۹- مرادی،بهمن،نقش بانک ها درتحقق اهداف اقتصاد مقاوتی،ماهنامه آموزشی خبری،انتشارات بانک ملی،خرداد۱۳۹۱،ص۴۹.
۳۰- موون،جان سی و،۱۳۹۱،”رفتارمصرف کننده:عوامل درونی وبیرونی”،صالح اردستانی،عباس وسعدی،محمدرضا،تهران،اتحاد- آیلار
۳۱- نادری،عزت الله و سیف نراقی، مریم و شاهپوریان، فرنگیس،۱۳۹۰، “راهنمای عملی فراهم سازی طرح تحقیق”،تهران، نشر روان.
۳۲- یحیائی ایله ای،احمد،۱۳۹۱،”اصول مشتری مداری”،تهران،جاجرمی.
ب)منابع غیرفارسی
۳۳- Aayushi Gupta and Santosh Dev.(2012)” Client satisfaction in Indian banks: an empirical study”, Management Research Review Vol. 35 No. 7, 2012 pp. 617-636
۳۴- Aagja, J.P., Mammen, T. and Saraswat, A. (2011), “Validating service convenience scale and profiling customers: a study in the Indian retail context”, Vikalpa, Vol. 36 No. 4,pp. 25-49.
۳۵- Arlene Tuang and Christina Stringer.(2008),” Trust and commitment in Vietnam: the industrial distributor’s perspective”, International Journal of Emerging Markets Vol. 3 No. 4, 2008 pp. 390-406
۳۶- Bill Chitty, Steven Ward and Christina Chua.(2007),” An application of the ECSI modelas a predictor of satisfaction and loyalty for backpacker hostels” Marketing Intelligence & PlanningVol. 25
۳۷- Bedi, M. (2010), “An integrated framework for service quality, customer satisfaction and behavioral responses in Indian banking industry – a comparison of public and private sector banks”, Journal of Services Research, Vol. 10 No. 1, pp. 157-72.
۳۸- Bee Wah Yap, T. Ramayah and Wan Nushazelin Wan Shahidan.(2012)” Satisfaction and trust on customer loyalty: a PLS approach”, BUSINESS STRATEGY SERIES VOL. 13 NO. 4 2012, pp. 154-167
۳۹- Cecile Delcourt and Dwayne D. Gremler.(2013)” Effects of perceived employee emotional competence on customer satisfaction and loyalty The mediating role of rapport”, Journal of Service Management Vol. 24 No. 1, 2013 pp. 5-24

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...