۲۶٫۴٫۳
ظرفیت جابجایی move,n,c,t توسط اندازه ظرفیت ثابت برای توسعه و یا / جابجایی KMe,c ضربدر تعدادی از اندازه ظرفیت ـ ثابت جابجایی De,n,c,t در هر دوره زمانی T t است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

محدودیت ظرفیت از سایت‌های کارخانه
نامساویهای و اطمینان می‌دهند که ظرفیت برای پردازش محصولات نهایی gG در هر محل کارخانه j J از آن مقدار تجاوز نخواهد کرد.
۲۸٫۴٫۳
۲۷٫۴٫۳
محدودیت اطمینان می دهد که مقدار پردازش هر مرکز aA در هر سایت کارخانه موجود jE نباید از ظرفیت موجود خود تجاوز نماید.
۲۷٫۴٫۳

۲۷٫۴٫۳
این ظرفیت موجود با مجموع ظرفیت اولیه (KIj,a) محدود شده و ظرفیت توسعه (T-1t expj,a,) منهای ظرفیت جابجایی در یک یا چند سایت کارخانه جدید (jN t-1t MOVj,j,a, ).
به همین ترتیب، محدودیت تضمین می‌کند مقدار پردازش در هر مرکز aA از هر سایت کارخانه جدید jN که باید از ظرفیت‌های موجود از آن تجاوز ننماید.
۲۸٫۴٫۳

۲۸٫۴٫۳
ظرفیت‌های موجود برای پردازش محصولات نهایی در هر مرکز aA در هر سایت کارخانه جدید jN مجموع ظرفیت گسترش یافته (t expj,a,) و ظرفیت جابجایی از یک یا چند سایت کارخانه موجود (t movj,j,a,) است.
محدودیت‌های به هر مرکز aA و هر سایت کارخانه jJ تحمیل می‌کند که باید بالاتر از حداقل ظرفیت مجاز خود عملیات انجام دهد.
۲۹٫۴٫۳

۲۹٫۴٫۳
این را باید از محدودیت‌های الی اشاره نمود که مقدار پردازش، مجموع تمام محصولات نهایی ضربدر UJj,a,g است که عامل واحد اندازه‌گیری ظرفیت مصرف برای هر محصول نهایی gG در هر مرکز aA می‌باشد.
۲۷٫۴٫۳
۲۹٫۴٫۳
محدودیت ظرفیت سایت‌های میانی(واسط)
از محدودیت های و اطمینان حاصل می‌شود که جریان ورودی از محصولات نهایی gG به هر سایت میانی iI نباید از حداکثر ظرفیت آن سایت میانی تجاوز نماید.
۳۱٫۴٫۳
۳۰٫۴٫۳
محدودیت‌های تصریح می کند که تحویل محصولات نهایی gG در هر مرکز bB در هر سایت موجود iE نمی‌تواند بیش تر از ظرفیت قابل حصول آن مرکز باشد.
۳۰٫۴٫۳

۳۰٫۴٫۳
این ظرفیت قابل حصول با مجموع ظرفیت اولیه (KIi,b) و ظرفیت گسترش (t expi,b,t) منهای ظرفیت منتقل شده از یک یا چند سایت جدید میانی (iN t-1t movi,i,b,t) محدود می‌شود.
۳۱٫۴٫۳
محدودیت‌های مقدار محصولات نهایی gG فرستاده شده از هر مرکز bB در هر سایت میانی جدید iN که نمی‌توانند ظرفیت قابل حصول آن تجاوز نماید را اعمال می‌کند.

۳۱٫۴٫۳
ظرفیت قابل حصول برای تعدادی از هر مرکز bB در هر سایت میانی جدید iU ارسال شده که مجموع ظرفیت گسترش یافته (t expi,b,) و ظرفیت انتقال یافته از یک یا چند سایت میانی موجود (iE t movi,I,b,) باشد.
محدودیت‌های تضمین می‌کند که تعداد محصولات نهایی gG ارسال شده به هر مرکز bB در هر سایت میانی iI باید بیشتر از حداقل ظرفیت مجاز آن مرکز باشد.
۳۲٫۴٫۳

۳۲٫۴٫۳
این در محدودیت‌های الی قابل مشاهده است که جمع تعداد تحویل داده شده ضربدر UJl,I,b,g که یک عامل واحد اندازه‌گیری ظرفیت مصرف برای هر محصول نهایی gG در هر مرکز bB می‌باشد.
۳۲٫۴٫۳
۳۰٫۴٫۳
محدودیت ظرفیت تأمین‌کنندگان خارجی
محدودیت‌های حداکثر ظرفیت موجود از هر تأمین کننده خارجی s S را نشان می‌دهد.
۳۳٫۴٫۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...