۸۱/۲

۵

۱

۱۵۶

جوانمردی

۸۴/۰

۶/۳

۵

۱

۱۵۶

رفتار مدنی

۹۸/۰

۳/۳

۵

۱

۱۵۶

ادب و ملاحظه

پرسشنامه مرورد استفاده در مقیاس ۵ ارزشی لیکرت تنظیم شده بود، به اینصورت که گزینه ” کاملامخالفم” دارای ارزش ۱، و در طرف مقابل گزینه “کاملاموافقم” دارای ارزش ۵ بود. بنابراین همانطور که در جدول فوق مشاهده می شود حداقل نمره رفتار شهروندی سازمانی کارکنان اداره وررزش و جوانان ۱ و حداکثر آن ۵ و میانگین نمره ۴۲/۳ و انحراف ۶۲/۰ بود.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

میانگین نمره مولفه نوع دوستی ۵۷/۳ و انحراف آن ۹۵/۰، میانگین نمره مولفه وجدان ۸/۳ و انحراف آن ۸۹/۰، میانگین نمره مولفه جوانمردی ۸/۳ و انحراف آن ۷۷/۰، میانگین نمره مولفه رفتار مدنی ۶/۳ و انحراف آن ۸۴/۰ و میانگین نمره ادب و ملاحظه ۳/۳ و انحراف آن ۹۸/۰ بود.
۴-۴ تحلیل آماری یافته های تحقیق
آمار استنباطی بخش اصلی تحلیل آماری را در بر می گردد؛ در این پژوهش فرضیه های مطابق با موضوع پژوهش طراحی شده است که برای سنجش آنها از آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. در بکارگیری روش آماری، ابتدا با بهره گرفتن از آزمون کولموگراف- اسمیرنوف نرمال بودن داده ها مورد آزمون قرار گرفت تا نوع روش آماری ( پارامتری، غیر پارامتری ) که باید استفاده شود مشخص گردد و در صورت نرمال بودن داده ها یکی از مهم ترین پیش فرض های آزمون های پارامتریک برقرار می باشد.
۴-۴-۱ بررسی نرمال بودن توزیع داده ها
نرمال بودن توزیع داده ها با بهره گرفتن از آزمون کلوموگراف اسمیرنوف مورد بررسی قرار گرفت جدوال زیر نتایج آزمون k-s را نشان می دهد.
جدول (۴-۹) آزمون کولموگراف اسمیرنوف تک نمونه ای اخلاق کاری و ابعاد ان

نتیجه

Sig

متغیرها

غیرنرمال

۰۰۹/۰

اخلاق کاری

غیرنرمال

۰۱۹/۰

علاقه به کار

غیرنرمال

۰۰۶/۰

پشتکاردرکار

غیرنرمال

۰۰۲/۰

روابط انسانی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...