۴-۳-۱- آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف ۷۴
۴-۳-۲- برآورد و آزمون الگوهای اندازه گیری (الگوهای عاملی تاییدی) ۷۴
۴-۳-۳- نتایج تحلیل معادلات ساختاری ۸۱
۴-۴- یافته های جانبی پژوهش ۸۳
۴-۴-۱- آزمون t تک نمونهای ۸۳
۴-۴-۲- آزمون مقایسه میانگین دو جامعه مستقل ۸۴
۴-۴-۲-۱- تجزیه و تحلیل میانگین چابکی براساس جنسیت ۸۵
۴-۴-۲-۲- تجزیه و تحلیل میانگین مدیریت دانش براساس جنسیت ۸۶
۴-۴-۲-۳- تجزیه و تحلیل میانگین توانمندی فناوری اطلاعات براساس جنسیت ۸۷
۴-۴-۳- آزمون مقایسه میانگین چند جامعه (ANOVA) 87
۴-۴-۳-۱- مقایسه میانگین عامل ها با توجه به سطح تحصیلات ۸۸
۴-۴-۳-۲- مقایسه میانگین عامل ها با توجه به سن ۸۹
۴-۴-۳-۳- مقایسه میانگین عامل ها با توجه به سابقه ۹۰
خلاصه فصل چهارم ۹۳
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها ۹۵
۵-۱-مقدمه ۹۶
۵-۲- خلاصه پژوهش ۹۶
۵-۳- نتایج پژوهش ۹۶
۵-۳-۱- فرضیه اصلی اول ۹۷
۵-۳-۲- فرضیه اصلی دوم ۹۷
۵-۳-۳- فرضیه اصلی سوم ۹۷
۵-۴- محدودیت های پژوهش ۹۸
۵-۵- پیشنهادهای پژوهش ۹۹
۵-۵-۱- پیشنهادهای مبتنی بر یافته های پژوهش ۹۹
۵-۵-۲- پیشنهادها برای پژوهشگران آتی ۱۰۱

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

منابع ۱۰۲
پیوست ۱۰۹
فهرست اشکال
شکل۱-۱-مدل مفهومی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………. ۹
شکل ۲-۱: رابطه بین نوع مدیریت دانش و نوع دانش(چوی و لی ،۲۰۰۳)…………………………………………………. ۴۶
شکل ۲-۲:مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………. ۵۲
شکل ۳-۱ : چهارچوب نظری پژوهش……………………………………………………………………………………………………………. ۵۵
شکل ۴-۱: نمودار دایره­ای متغیر جنسیت در نمونه………………………………………………………………………………………. ۶۹
شکل ۴-۲: نمودار دایره­ای متغیر سطح تحصیلات در نمونه………………………………………………………………………….. ۷۰
شکل ۴-۳: نمودار دایره­ای متغیر سن در نمونه……………………………………………………………………………………………… ۷۱
شکل ۴-۴: نمودار دایره­ای متغیر سابقه در نمونه…………………………………………………………………………………………… ۷۲
شکل۴-۶: مدل های اندازه ­گیری شش گانه……………………………………………………………………………………………………. ۸۰
شکل ۴-۷: الگوی معادلات ساختاری……………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
فهرست جداول
جدول ۲-۱ :گاه شمار مدیریت دانش……………………………………………………………………………………………………………… ۴۳
جدول ۳-۱: چارچوب و ویژگی های نوع پژوهش………………………………………………………………………………………….. ۵۴
جدول ۳- ۲: دسته بندی سئوالات در پرسشنامه…………………………………………………………………………………………… ۵۷
جدول ۳-۳ : ضرایب آلفای کرونباخ برای پرسش نامه…………………………………………………………………………………… ۵۹
جدول ۳-۴ : شرح آزمون‌های آماری مورد استفاده………………………………………………………………………………………… ۶۵
جدول ۴-۱- توزیع فراوانی متغیر جنسیت در نمونه……………………………………………………………………………………… ۶۸
جدول ۴-۲- توزیع فراوانی متغیر سطح تحصیلات در نمونه…………………………………………………………………………. ۶۹
جدول ۴-۳- توزیع فراوانی متغیر سن پاسخ دهندگان در نمونه…………………………………………………………………… ۷۰
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی متغیر سابقه در نمونه…………………………………………………………………………………………… ۷۱
جدول ۴-۵: میزان استفاده از فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………. ۷۲
جدول ۴-۶: نتایج آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف در نمونه………………………………………………………………………. ۷۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...