تاریخچه بهداشت روان …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۵
اهمیت موضوع بهداشت روانی …………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
اصول بهداشت روانی ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
خصوصیات افراد سالم ………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۷
مدرسه و سلامت روانی …………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷
بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه در مدارس ……………………………………………………………………. ۱۰۸
تعریف پیشرفت تحصیلی ………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹
پیشینه پژوهش
دلبستگی و سلامت ………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
دلبستگی و هویت ……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۴
هویت و سلامت روان ………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۷
هویت و پیشرفت تحصیلی ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۰
دلبستگی و پیشرفت تحصیلی ………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۰
جمع بندی ………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۲
فصل سوم : روش پژوهش
طرح تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۵
جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری …………………………………………………………………………………….. ۱۲۵
روش اجرای تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۶
ابزارهای جمع آوری داده‌ها
پرسشنامه سبک هویت برزونسکی ……………………………………………………………………………………….. ۱۲۷
روایی و پایایی پرسشنامه سبک هویت …………………………………………………………………………………. ۱۲۸
پرسشنامه سبک دلبستگی کولینز و رید ………………………………………………………………………………. ۱۲۹
روایی و پایایی پرسشنامه سبک دلبستگی ……………………………………………………………………………. ۱۳۰
پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ ……………………………………………………………………………………….. ۱۳۱
روایی و پایایی پرسشنامه سلامت عمومی ……………………………………………………………………………… ۱۳۲
روش های آمار توصیفی و استنباطی …………………………………………………………………………………….. ۱۳۳
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۵
توصیف داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۶
تحلیل داده ها
فرضیه ۱: بین سبک های هویت و سلامت روان دانش آموزان رابطه وجود دارد …………………………. ۱۳۸
فرضیه ۲: بین سبک های هویت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد …………………. ۱۴۲
فرضیه ۳: بین سبک های دلبستگی و سلامت روان دانش آموزان رابطه وجود دارد ……………………. ۱۴۵
فرضیه ۴: بین سبک های دلبستگی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد …………… ۱۴۹
فرضیه ۵: بین سبک های هویت و سبک های دلبستگی دانش آموزان رابطه وجود دارد …………….. ۱۵۰
خلاصه نتایج . …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۲
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۵
محدودیت های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………. ۱۶۴
پیشنهادهای پژوهشی ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۶۴
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۶۶
منابع لاتین ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۷۱
فهرست جداول
شماره جدول عنوان شماره صفحه
۱-۴ شاخص‌های توصیفی نمرات سلامت روان و خرده مقیاسهای آن …………………….. ۱۳۶
۲-۴ شاخص‌های توصیفی نمرات سبک های دلبستگی ………………………………………….۱۳۷
۳-۴ شاخص‌های توصیفی نمرات سبک های هویت ………………………………………………. ۱۳۷
۴-۴ شاخص‌های توصیفی نمرات پیشرفت تحصیلی …………………………………………….. ۱۳۸
۵-۴ نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبک های هویت و سلامت روان …………….. ۱۳۹

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۶-۴ خلاصه نتایج معنی داری مدل رگرسیون برای پیش بینی سلامت روان ……………. ۱۴۰
۷-۴ ضرایب رگرسیون ……………………………………………………………………………………….. ۱۴۱

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...