Li, X., Sanders, K. & Frenkel S. (2012). How leader–member exchange, work engagement and HRM consistency explain Chinese luxury hotel employees’ job performance. International Journal of Hospitality Management, 31, 1059-1066.
Mak, A. H. N., Wong, K. K. F., & Chang, R. C. Y. . (2010). Factors affecting the service quality of the tour guiding profession in Macau. International Journal of Tourism Research 12(3), 205-2013.
nationsonline. (n.d.). Map of China showing Self-governed Municipalities, Autonomous Regions, Provinces and Special Administrative Regions (S.A.R). Retrieved 5 2014, 2014, from nationsonline: http://www.nationsonline.org/oneworld/china_administrative_map.htm
Newman, J. M. (2004). Food culture in China. Westport, Conn.: Greenwood Press.
Oliver, R. (1989). Processing of the satisfaction response in consumption: A suggested frame work and research propositions. Journal of consumer satisfaction and complaining behavior,2, 1-16.
Pine, R. (2002). Hotel industry development in China since the open door policy in 1978. Paper presented at the proceeding of the CHME hospitality research conference.
Radder, L. & Wang, Y. (2006). Dimentions of Guest House Service Managers’ Perceptions and Business Travellers’ Expectations. International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 18 No. 7, 554-562.
Rozin, E. (1983). Ethnic cuisine: The flavor principle cookbook. Lexington, MA: The Stephen Greene Press.
Stattus, A. T. (2006). hotel & lodging management, an Introduction. ۲nd editation, John willey and sons, Inc.
Su, W. (2011). Helsingi as a tourist destination for Chinese visitors. becholor’s thesis.
Torres, E.N., Fu, X., Lehto, X. (2014). Examining key drivers of customer delight in a hotel experience:A cross-cultural perspective. International Journal of Hospitality Management 36, 255-262.
Vuthipongse, W. (2001). What business Travelers Require in Hotel Room while Traveling on Business Trip. A Research Paper Submitted in Partial Fulfilment of the Requirements for the Master of Science Degree With a Major in Hospitality and Tourism.
Walton, G. (2011). International Centre for Human Rights and Democratic Developement. “Execuitive Summary”. China’s golden shield: Corporations and Development of surveillance technology in People’s Republic of China, Rights & Democracy.
Wen, G., & Laws, E. . (2011). Tourism marketing opportunities for Australia in China . Journal of Vacation Marketing, 8(1), 39–۴۸٫
Zeithaml, V.A. and Bitner, M.J. (2000). Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm. New York, NY: McGraw-Hill.
Zhoua, L., Yea, S. , Pearceb, P. L., Wua, M-Y. (2014). Refreshing hotel satisfaction studies by reconfiguring customer review data. International Journal of Hospitality Management 38, 1-10.

پرسشنامه(فارسی)

با سلام
پرسشنامه ای که پیش رو دارید مربوط به بخشی از تحقیقات میدانی پایان نامه اینجانب با موضوع”عوامل موثر بر رضایت گردشگران چینی از تسهیلات اقامتی” می باشد. پاسخگویی دقیق و صبورانه جنابعالی به هرچه بهتر شدن نتایج این تحقیق کمک خواهد کرد و گامی هرچند کوچک در جهت توسعه صنعت هتلداری محسوب می شود.
پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما و از اینکه بخشی از وقت گرانقدر خود را در اختیار این پژوهش قرار می دهید تشکر و قدردانی می گردد.
“چنانچه درخارج از هتل سکونت دارید لطفا به این پرسشنامه پاسخ ندهید.”
فرزانه فراهانی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی
-بخش اول:

    1. جنسیت: مذکر مونث
    1. محل زندگی: چین هنگ کنگ تایوان ماکائو غیره)ذکر فرمایید)———
    1. وضعیت تاهل:مجرد متاهل سایر(ذکر فرمایید)———
    1. گروه سنی : کمتر از ۲۵ ۲۶ -۳۵ ۴۵-۳۶ ۴۶-۵۵ ۵۶- ۶۵ ۶۶ به بالا
    1. تحصیلات: کمتر از لیسانس لیسانس فوق لیسانس دکترا سایر(ذکر فرمایید)———
    1. درآمد سالانه خانوار (قبل از کسر مالیات):

کمتر از ۱۵۰۰۰$ ۱۵۰۰۰$-۲۰۰۰۰$ ۲۰۰۰۰$- ۲۵۰۰۰$ ۲۵۰۰۰$-۳۰۰۰۰$ ۳۰۰۰۰$ به بالا
-یخش دوم:

    1. هدف اصلی شما از سفر به تهران چیست؟

بازدید از بناها و آثار فرهنگی و تاریخی تفریح تجارت دیدار خویشاوندان و دوستان درمانی و سلامتی سمینار و تحصیل

    1. با چه کسی سفر می کنید؟ تنها خانواده و اقوام شریک زندگی دوستان همکاران
    1. در چه نوع هتلی اقامت دارید؟ ۵ ستاره ۴ ستاره سه ستاره غیره(ذکر فرمایید)………….
    1. نام هتل محل اقامت در تهران؟…………………………..
      1. چه قیمتب را برای اتاق )به ازای هر شب یک اتاق دبل و استاندارد) پرداخت کرده اید؟
      2. ( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

کمتر از ۴۹ $ ۵۰$ تا ۷۵$ ۷۶$ تا ۱۰۰$ ۱۰۱$ تا ۱۲۵$ ۱۲۶$ تا ۱۵۰$ بیش از ۱۵۰ دلار

    1. چگونه رزرو خود را انجام داده اید؟

تلفن فکس ایمیل سایت هتلآژانس مسافرتی دوستان و آشنایان غیره(ذکر فرمایید)……………

  1. چگونه هتل خود را انتخاب کرده اید؟
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...