نادری (۱۳۷۸)

بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر جذب سپرده های قرض الحسنه ی پس انداز بانک تجارت تهران

خفتان پژوه (۱۳۸۱)

بررسی تطبیقی نظریات مشتریان و شعب بانک رفاه در زمینه ی رابطه عوامل آمیخته ی بازاریابی خدمات و جذب مشتری

رازانی (۱۳۸۲)

بررسی و معرفی روش های جدید و مؤثرجذب منابع مالی در شعب بانک تجارت- استان لرستان

آقاجانی (۱۳۸۴)

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان بانک های تجاری در استفاده از دستگاه خودپرداز بانکی

خضراء (۱۳۸۵)

عوامل مؤثر بر تجهیز منابع مالی کشور که بر جذب بهینه ی منابع پولی تأثیرگذارند

رمضانی ( ۱۳۸۵)

بررسی عوامل موثر بر تجهیز منابع (جذب سپرده) بانک سپه استان گلستان طی سال ۸۳- ۱۳۷۸

ذوالفقاری و آقازاده (۱۳۸۹)

بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شعب بانک در تجهیز منابع مالی (مطالعه موردی درشعب بانک تجارت سمنان)

هدیه لمر (۱۳۸۷)

ارزیابی عوامل موثر بر جذب منابع بانکی کشور

کشاورز (۱۳۸۶)

بررسی عوامل موثر بر جذب سپرده های گوناگون (تجهیز منابع) در شعب بانک ملت در سرپرستی منطقه ۴ تهران.

جمع بندی و نتیجه گیری
در این فصل ابتدا به موضوع تعاریف پول ، ویژگی های پول و وظایف و نقش پول در اقتصاد و پشتوانه پول پرداخته شد سپس بحث پیدایش بانک و بانکداری و بانک ملی در ایران مطرح گردید. برخی از خصوصیات نظام های کارآمد درتجهیز منابع مالی ارائه گردید. در خصوص چگونگی تجهیز منابع مالی به ویژه از راه قبول سپرده های قرض الحسنه و سپرده های سرمایه گذاری مدت دار و نیز انواع تسهیلات اعطایی از سوی بانک مطالبی بیان گردید. پس از آن عواملی که به نوعی منجر به موفقیت شعب بانک ملی استان مازندران در تجهیز منابع مالی می شود ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این عوامل شامل کارآمدی مدیریتی، کارآمدی منابع انسانی ، کارآمدی فناوری اطلاعات، رضایت مشتریان و عوامل محیطی است که به طور مفصل در این فصل بیان شد.
مقدمه
در این فصل با توجه به اهداف و سوالات تحقیق به روش انجام تحقیق می پردازیم . هر تحقیقی به منظور پاسخ منطقی به سوالات به تعریف روش اجرایی آن از جمله نوع تحقیق از نظر هدف و ماهیت روش،جامعه آماری،گروه نمونه و روش نمونه گیری، روش گردآوری اطلاعات،ابزار گردآوری اطلاعات، روایی و پایایی ابزار اندازه گیری و روش های تجزیه و تحلیل داده ها می پردازد.
نوع تحقیق از نظر هدف و ماهیت روش
به طور کلی می توان تحقیقات رااز نظر هدف به سه دسته : الف- تحقیقات بنیادی ب- تحقیقات کاربردی پ- تحقیقات توسعه ای تقسیم نمود. تحقیقات بنیادی عمدتاً در دانشگاه و مراکز تحقیقاتی انجام شده و قصد افزایش دانش و آگاهی را دارد. تحقیقات کاربردی عبارتند از حل مسئله در موضوع خاصی که نتایج آن برای یک سازمان مفید است و یا قصد پاسخ به مسئله ای در جامعه را دارد . اما تحقیقات توسعه ای نوعی از تحقیقات کاربردی است که قصد واکاوی موضوعی خاص را داشته و یا قصد توسعه ای آن موضوع را دارد . لذا با توجه به مراتب فوق این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از نظر ماهیت روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد.

جامعه آماری
جامعه آماری در این تحقیق شامل ۱۶ نفر از رؤسای درجه یک و مرکزی حوزه های بانک ملی استان مازندران می باشد. این افراد با توجه به معیارهای بانک ملی استان مازندران به دلیل حجم فعالیت ها ، کسرت مشتریان و نیز جذب بالایی ازسپرده ها به درجه یک تعریف می شوند. (پیوست شماره ۲) از این رو در این پژوهش به عنوان جامعه خبرگان[۱۱] تعیین شدند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...