۶۰

۷

درصد دانشجویان شرکت کننده در طرح‌های قرآن و عترت

۵۰ و بالاتر

۱۰

۱۰

۱۰

۲۰

۲۵

۸

درصد دانشجویان اعزامی به حج عمره در طول یک سال

۵درصد و بالاتر

۰٫۰۱

۰٫۰۱

۰٫۰۱

۰٫۰۱

۰٫۰۱

درصد دانشجویان استفاده کننده از خوابگاه دانشگاه
تعداد دانشجویان استفاده مننده از خوابگاه به دلیل افزایش تعداد دانشجویان بومی در سالهای اخیر دچار تغییراتی شده است ولی نسبت به استاندارد(۳۵ درصد) وضعیت دانشگاه تقریبا مناسب است.
درصد دانشجویان دختر غیربومی استفاده کننده از خوابگاه
تقریبا بالغ بر ۸۰ درصد دانشجویان دختر غیر بومی در حال حاضر در خوابگاه دانشجویی ساکن می باشند که از این نظر می تواند به عنوان یک نقطه فوت برای دانشگاه محسوب گردد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

درصد دانشجویان استفاده کننده از انواع وامهای دانشجویی
دانشگاه از نظر ارائه انواع وام های دانشجویی به دانشجویان روند رو به رشدی را طی کرده است ولی نسبت به استاندارد مطلوب(۵۰ درصد) نیازمند ارائه تسهیلات بیشتری است.
درصد تعداد وامهای اعطایی به دانشجویان نسبت به وامهای تقاضا شده
تقریبا بالغ بر ۹۰ درصد دانشجویان متقاضی وام در سال گذشته موفق به دریافت وام شده اند که این مورد می تواند به عنوان یک نقطه قوت محسوب می شود.
درصد دانشجویان شرکت کننده در اردوهای سیاحتی – زیارتی
تعداد دانشجویان شرکت کننده در برنامه های سیاحتی زیارتی در طول سال یکی از نقاط ضعف به شمار می رود که یکی از دلایل عمده آن شاغل بودن تعداد زیادی از آنان می باشد.
درصد دانشجویان شرکت کننده در مناسبتهای مذهبی و ملی
هرچند دانشگاه با برنامه های تبلیغاتی و برنامه ریزی های صورت گرفته توانسته است دانشجویان را برای شرکت در مراسم مذهبی و فعالیت های فوق برنامه تشویق نماید ولی برای این مهم باید راهبردهای اساسی تری در نظر گرفته شود.
درصد دانشجویان شرکت کننده در طرح‌های قرآن و عترت

دانشگاه از نظر درصد دانشجویان شرکت کننده در طرح های قرآن و عترت نیز نیازمند برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتر و استراتژی های تشویقی برای جذب بیشتر دانشجویان به این حوزه می باشد.
۱۰-۲-۴: شاخص‌های عملکردی دانشگاه در حوزه عمرانی
میزان اهمیت(وزن) شاخص‌های عملکردی دانشگاه در حوزه عمرانی و واکنش دانشگاه نسبت به عامل مزبور(رتبه) توسط ۵۰ نفر مشخص شده است (مجموع وزن‌ها ۱ و مقیاس رتبه ۱ تا ۵ می‌باشد) که از بین این شاخص‌ها بیشترین میزان اهمیت مربوط به شاخص «فضای سبز دانشگاه» با میانگین وزن ۰۴۶/۰ و میانگین رتبه ۰۴/۳ و کمترین میزان اهمیت مربوط به شاخص « تمرکز تصمیم‌گیری در سازمان مرکزی و زمان‌بر بودن تصویب طرح‌های عمرانی واحد » با میانگین وزن ۰۳۳/۰ و میانگین رتبه ۴۸/۲ بوده است (جدول۱۴).
جدول ۱۴٫ میانگین وزن و رتبه شاخص‌های عملکردی دانشگاه در حوزه عمرانی

شاخص

میانگین وزن

میانگین رتبه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...