من استفاده از این سیتم در ماه های آتی را پیش بینی می کنم

.481

من برای استفاده از این سیستم در ماه های آتی برنامه ریزی می کنم

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

.695

آلفا کرونباخ کل متغیر

683.

کلیه گزاره­های مرتبط با شاخص عملکرد مورد انتظار از اعتبار کافی برخوردار می­باشند که این امر نیز بیانگر نقش حائز اهمیت عملکرد مورد انتظار در مدل رفتار مصرف ­کننده بوده است.
در شاخص تلاش مورد انتظار گزاره استفاده از سیستم زمان زیادی نسبت به انجام وظایف عادی ام از من می گیرد حذف شده است که می­توان علت آن را چنین بیان نمود که پاسخ ­دهندگان با توجه به اینکه مدت مدیدی فرایند ثبت اطلاعات پروژه هایشان را به صورت سنتی و کاغذی و غیر متمرکز انجام داده اند، اکنون برایشان استفاده از سیستم به نظر زمان زیادی را طلب می کند.
کلیه گزاره­های مرتبط با شاخص تاثیرات اجتماعی از اعتبار کافی برخوردار می­باشند که این امر نیز بیانگر نقش حائز اهمیت شاخص تاثیر اجتماعی در مدل رفتار مصرف ­کننده بوده است.
در بخش گزاره­های مرتبط با تسهیل شرایط هیچ گزاره­ای حذف نگردید که این امر بیانگر اهمیت این شاخص از دید کاربران سیستم می­باشد. این شاخص که در مدل­های پیشین پذیرش فناوری اطلاعات چندان مورد توجه قرار نگرفته است ؛ پتانسیل بررسی در تحقیقات بیشتر را دارا بوده و از اهمیت بالایی برخوردار می­باشد.
کلیه گزاره­های مرتبط با شاخص اعتماد نیز از اعتبار کافی برخوردار می­باشند که این امر نیز بیانگر نقش حائز اهمیت اعتماد در مدل رفتار مصرف ­کننده بوده که حضور این شاخص در مدل مفهومی را توجیه­پذیر می­سازد.
در حوزه شاخص قصد رفتاری به علت مشابهت بالای گزاره­ها از نظر مفهومی گزاره­های پیش بینی استفاده از سیستم و برنامه ریزی برای استفاده از سیستم حذف گردید تا ضمن جلوگیری از تکرار سوالات مشابه (که منجر به کاهش تمایل پاسخ ­دهندگان به تکمیل پرسشنامه می شود) گزاره­های موجود شاخص را به طور جامع و مانع توصیف نمایند.
در جدول 3-3 آلفای کرونباخ پس از حذف گزاره­­ها قابل مشاهده می­باشد.
جدول 3 3. نتیجه آلفای کرونباخ پس از حذف گزاره ها

تعداد گزاره ها

آلفای کرونباخ

26

0.922

حذف گزاره­هایی که پایایی پرسشنامه از طریق روش آلفای­کرونباخ را فراهم می ­آورد این امکان را فراهم نموده که ضمن داشتن پرسشنامه­ای با گزاره­های کمتر و پایایی بیشتر امکان انجام تحقیق مناسب­تری فراهم گردد.

  • روایی[42] پرسشنامه

مفهوم روایی به این سوال پاسخ می­دهد که ابزار اندازه ­گیری تا چه حد خصیصه مورد نظر را می­سنجد. بدون آگاهی از اعتبار ابزار اندازه ­گیری نمی­ توان به دقت داده ­های حاصل از آن اطمینان داشت. (بازرگان و سرمد, 1385, ص. 170)روش­های متعددی برای تعیین روایی ابزار اندازه ­گیری وجود دارد که در این تحقیق، پرسشنامه بر مبنای مولفه­های پرسشنامه استاندارد می­باشد که توسط اندیشمندان و محققان حوزه­ پذیرش فناوری اطلاعات تدوین و توسعه داده شده است و همچنین پرسشنامه این تحقیق توسط اساتید محترم راهنما و مشاور، بررسی و تایید شده است.

      1. متغییرهای تحقیق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...