۲

۵

۱۳

درصد

۲٫۷۵

۰٫۰

۰٫۵۵

۳٫۳۰

۱٫۸۷

۰٫۶۲

۱٫۵۶

۴٫۰۵

کل

فراوانی

۱۰۹

۴۳

۳۰

۱۸۲

۱۳۰

۵۹

۱۳۲

۳۲۱

درصد

۵۹٫۸۹

۲۳٫۶۳

۱۶٫۴۸

۱۰۰٫۰۰

۴۰٫۵۰

۱۸٫۳۸

۴۱٫۱۲

۱۰۰٫۰۰

نمودار ۴-۱ : درصد میانگین اهداف شناختی، عاطفی، روانی-حرکتی بر اساس دروس کتاب فارسی کلاس چهارم

نمودار ۴-۲ :درصد میانگین انطباق محتوای متن، تصویر و تمرین کتاب فارسی کلاس چهارم با اهداف تعیین شده در آن
همانطور که در جدول ۴-۴ و نمودارهای ۴-۱ و ۴-۲ مشاهده می گردد، در پایه چهارم از ۱۸۲ هدف موجود در کتاب فارسی، ۱۰۹ مورد (۵۹٫۸۹ درصد) اهداف شناختی، ۴۳ مورد (۲۳٫۶۳ درصد) اهداف عاطفی و ۳۰ مورد ( ۱۶٫۴۸ درصد ) اهداف روانی – حرکتی می باشد. همچنین ۱۳۰ مورد ( ۴۰٫۵۰ درصد) انطباق اهداف با متن، ۵۹ مورد ( ۱۸٫۳۸ درصد) انطباق اهداف با تصویر و ۱۳۲ مورد (۴۱٫۱۲ درصد) انطباق اهداف با تمرین های کتاب، وجود داشته است. علاوه بر این طبق نتایج جدول، درس ” سالهای دور از خانه ” دارای بیشترین تعداد (۱۳ مورد، ۷٫۱۴ درصد ) اهداف شناختی، عاطفی و روانی-حرکتی و درس ” از همه مهربانتر ” دارای کمترین تعداد ( ۴ مورد، ۲٫۲۰ درصد) اهداف شناختی، عاطفی و روانی-حرکتی است. همچنین درس ” من با دیگران فرق دارم ” دارای بیشترین تعداد (۲۵ مورد، ۷٫۷۹ درصد) موارد انطباق محتوای متن، تصویر و تمرین با اهداف و درس ” از همه مهربانتر ” دارای کمترین تعداد ( ۷ مورد، ۲٫۱۸ درصد) موارد انطباق محتوای متن، تصویر و تمرین با اهداف می باشند .
در پایه پنجم جمعاً ۱۱۰ هدف برای دروس کتاب فارسی تعیین شده است که تعداد کل موارد انطباق محتوای کتاب ( متن، تصویر و تمرین ) با این اهداف برابر ۱۸۲ مورد می باشد جدول ۴-۵ فراوانی اهداف شناختی، عاطفی و روانی-حرکتی در این کتاب و همچنین موارد انطباق محتوای متن و تصویر و تمرین کتاب با اهداف مورد نظر را به تفکیک دروس در کلاس پنجم نشان می دهد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

جدول ۴-۵ : فراوانی اهداف بر اساس دروس کتاب فارسی کلاس پنجم

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...