تقوا محمدرضا ، حاجی زاده پیمان ، (۱۳۸۸) ، سنجش بلوغ همسویی راهبردهای فناوری اطلاعات و کسب و کار در سازمان مطالعه موردی: شرکت سایپا یدک

                1. اسماعییل پور رضا ، مباشر امینی رمضان علی ، کریمیان فاطمه ، میرحسینی سیده سکینه ،(۱۳۸۹) ، تحلیلی برتعیین جایگاه عوامل موثربرهمسویی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسب و کارمطالعه موردی: صنعت قطعه سازی خودرو گیلان ، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ، نوآوری و تولید ملی.
                1. بهارلو لیلا ، تاج فر امیرهوشنگ ، کریم زادگان مقدم داود ،(۱۳۹۱) ، ارائه راهکار برای همراستایی استراتژی های فناوری اطلاعات و کسب و کار جهت افزایش توانمندی ، اولین همایش ملی فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری ، دانشگاه پیام نور
                1. اعرابی سید محمد ، حقیقت ثابت حسین ،(۱۳۸۷) ، الگوی عقلانی هماهنگی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات ، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک ، ص ۲۱ – ۲۹٫
                1. علی پور پیجانی ، افشین ،(۱۳۸۳) ، شناسایی عوامل اساسی همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب وکار سازمان، پایان نامه کارشناسی به راهنمایی دکتر فتاح میکاییلی ، دانشگاه علامه طباطبایی ، تهران.

۲) منابع لاتین

    1. Andrews K., (1980), The Concept of Corporate Strategy. Dow Jones-Irwin, Homewood.
    1. Atkins M., (1994). IT and IS Perspectives on Business Strategy. Journal of Strategic Information Systems 3(2), p.p 123-125.
    1. Avison D., Cuthbertson C., Powell P., (1999), The Status of the IS function. Journal of Strategic Information Systems 8(4).
    1. Avison S., Jones J., Powell P., Wilson D., (2004), Using and validating the strategic alignment model, Journal of Strategic Information Systems ۱۳, p.p ۲۲۳-۲۴۶٫
    1. Avison D., Lau F., Myers M., Nielsen P., (1999), Action Research. Communicationa of the ACM ۴۲(۱), p.p 64-97.
    1. Avison D., Jones J., Powell P., Wilson D., Using and validating the strategic alignment Model, Journal of Strategic Information Systems 13(2004) p.p ۲۲۳-۲۴۶, Elsevier academic Press, 2004.
    1. Kazman , R and H.M.Chen. Aligning Business models , Business Architectures , and IT ARCHITECTURES. 2002.
    1. Esmadi Abu Abu Seman, Juhana Salim, (2013), A Model for Business-IT Aligment in Malaysian Public Universities , Procedia Technology ,11, p.p 1135-1141
    1. Dong Xiaoying,lio Qian Qian,yin dezhi ,(2008), Business Performance, Business Strategy, and Information System Strategic Alignment: an Empirical Study on Chinese Firms, 13) 3(, p.p 348-354
    1. Leida Chen,(2010), Business-IT Alignment Maturity of Companies in China, Information & Mamagement ۴۷, p.p 9-16
    1. Saeid jorfi, Hassan jorfi ,(2011), Strategic Operations Management:Investigating the Factors Impacting IT- Business Strategic Alignment,24, p.p 1606-1614
    1. Brown C.V., Sharon L.M., (1994), “Alignment of the IS Function with the enterprise: Toward a Model of Antecedents. ” MIS Quarterly, December: p.p ۳۷۱-۴۰۳٫
    1. Broadbent M., Weill P, (1993), Improving business and information strategy alignment learning from the banking industry , IBM Systems Journal, ۳۲) ۱(, p.p 162-179.
    1. Burn J., (1997), Information system Strategies and the Management of Organisation Change. Journal of Information Technology ۸, p.p 205-216.
    1. Chan Y.E., Huff S., Copleland D., Barclay D., (1997). “Business strategic orientation, Information systems strategic orientation, and strategic alignment . Information systems research, 8(2), p.p 125-150.
    1. Chan Y.E., (2001), Aligning business & information systems: the importance of informal organization structure.” , Queen’s School of Business, Working paper 2001.
    1. Delery J.E, Doty H.D., (1996), Modes of theorizing in strategic human resources management: Testof Universalistic, Contingency, and Confiurational Performance predictions“. Academy of management journal, ۳۹, p.p 802-835.
    1. Chekland P.,(1981), Systems Thinking Systems Practice, Hohn Wiley & Sons, Chichester, UK.
    1. Checkland P., Holwell S., (1998), Information, Systems and Information Systems: Making Sense of the Field, John Wiley & Sons, Chichester, UK.
    1. Ciborra, C., (1997), De Profundis? Deconstructing the concept of strategic alignment. IRIS conference.
    1. Clemons E.K., Row M.C., (1995), Sunstaining IT advantage: The role of structural difference , MIS Quarterly, ۱۵)۳(,( ۱۹۹۱), p.p 275-292; F.J. Mata, W.L. Fuerst and J. Barney, ‘Information technology and sustained competitive advantage: A resource-based analysis’, MIS Quarterly, ۱۹) ۴(, p.p 487-505.
    1. Henderson J., Venkatraman N., (1990). ” Strategic Alignment: A Model for Organisations. OUP, New York.
    1. Henderson J., Venkatraman N., (1993), ” Strategic Alignment: Leveraging information technology for transforming organisation’ , IBM Systems Journal, ۳۲, ) ۱(, p.p 4-16.
    1. Sabherwal R., Chan Y., (2001), Alignment between Business and IS Strategies. Information Systems Research 12(1).
    1. Sabherwal R., Hirschheim, R., Goles, T., 2001. The Dynamics of Alignment: Insights from a Punctuated Equilibrium Model. Oraganisational Science ۱۲ (۲), p.p 179-192.
    1. Tallon P., Kraemer K., (2003), Investigating the Relationship between Strategic Alignment and Business Value. Idea Publications, Hershy, PA, p.p. 1-22.
    1. Papp R., Luftman J.N., (1995), Business and IT Strategic Alignment: New Perspectives and Assessments, Proceedings of AIS, Inaugural Americas Coference on IS, Pittsbugh, P’A, p.p 25-27.
    1. Henderson J.C., Venkatraman N., (1989), Strategic Alignment: A Model for Organisational Transformation, in: Kochan, T., Unseem, M. (Eds.), 1992. Transforming Organisations. OUP, New York.
  1. Hussain H., King M., Cragg P., (2002). IT Alignment in Small Firms. European Journal of Information Systems 11, p.p 108-127.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...