S39

۱۰۶

۳.۲۹

.۹۰۵

۱

۵

۳.۰۰

۳.۰۰

۴.۰۰

S40

۱۰۶

۳.۲۸

.۹۸۳

۱

۵

۳.۰۰

۳.۰۰

۴.۰۰

شکل ‏۴‑۱۰ نمودار ستونی مربوط به فراوانی مولفه سوم: بازخورد توسعه‌ی کارآفرینی بر سیاست‌های دولت
نمودار فوق نشان می‌دهد که پاسخ‌گویان کلیه‌ی سوالات تحقیق را موثر یا کاملا موثر عنوان نموده‌اند.
شکل ‏۴‑۱۱ نمودار تجمعی مربوط به فراوانی مولفه سوم: بازخورد توسعه‌ی کارآفرینی بر سیاست‌های دولت
با خلاصه‌سازی آن به صورت سه گزینه‌ نتایج آن به شرح زیر به دست می‌آید.
جدول ‏۴‑۲۳ فراوانی و درصد مربوط به مولفه سوم: بازخورد توسعه‌ی کارآفرینی بر سیاست‌های دولت

ملاحظه می­ شود که در کلیه‌ی سوالات بیش از ۴۶ درصد موثر بودن موضوع را اعلام داشته‌اند بنابراین می‌توان نتیجه گرفت:

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

با توسعه‌ی کارآفرینی دولت باید نسبت به تغییر، بهبود و وضع سیاست‌های جدید اقدام کند.
۴-۴-۲- تحلیل داده‌ها متناسب با سوال‌ها و فرضیه‌های تحقیق
به منظور تحلیل داده‌ها از آزمون‌های خی‌دو (x2) استفاده شد. لازم به ذکر است با توجه به این‌که سوال‌های پرسش‌نامه در طیف پنج‌ گزینه‌یی لیکرت بوده است، میانگین نظری آن ۳ به دست آمد.
۴-۴-۲-۱- تحلیل داده‌های مربوط به مولفه‌ی اول: اثر سیاست‌های دولت بر توسعه‌ی فا
مولفه‌ی اول پژوهش در بر گیرنده ۱۲ سوال اول پرسش‌نامه است که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.
نظر افراد در خصوص تاثیر سیاست‌های دولت در توسعه‌ی فناوری اطلاعات، یکسان است؟

نظر افراد در خصوص تاثیر سیاست‌های دولت در توسعه‌ی فناوری اطلاعات، متفاوت است؟
برای بررسی این فرض، باید بررسی شود که آیا تفاوتی بین نظر افراد در مورد سوال فوق وجود دارد یا نه. برای این منظور با بهره گرفتن از آزمون خی‌دو (x2) مشاهده می­ شود:
جدول ‏۴‑۲۴ مجموع پاسخ‌های مربوط به تاثیر سیاست‌های دولت در توسعه‌ی فناوری اطلاعات

بنابراین با توجه به جدول فوق:
جدول ‏۴‑۲۵ آزمون مولفه‌ی اول

آماره‌ی آزمون

درجه‌ی آزادی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...