راهکارهای کارآمدسازی آموزههای قرآن برای تعلیم و ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
۳-۱-۲-۱۵-۳-۱-۳- برنامه آموزش نماز در روایات و سیره معصومان: ۲۱۵
۳-۱-۲-۱۵-۳-۱-۴- مراحل آموزش نماز به کودکان در سیره معصومان: ۲۲۱
۳-۱-۲-۱۵-۴- امر به معروف و نهی از منکر ۲۲۲
۳-۱-۲-۱۵-۵- ادب راه رفتن ۲۲۳
۳-۱-۲-۱۵-۶- ادب سخن گفتن با مردم ۲۲۴
۳-۱-۳- پیشنهادهای کاربردی برای انس بیشتر فرزندان با قرآن ۲۲۵
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۳-۲- مدرسه………………………………………………………………………………………………………. ۲۲۸
۳-۲-۱- رویکرد حاکم بر برنامههای درسی ایران ۲۲۹
۳-۲-۱-۱- رویکرد جدید برنامه آموزش قرآن در دوره ابتدایی ۲۳۰
۳-۲-۱-۱-۱- جامعیت آموزش ۲۳۰
۳-۲-۱-۱-۲- توجه بیشتر به جنبههای عاطفی و نگرشی و تأکید بر عمل ۲۳۱
۳-۲-۱-۱-۳- توجه به تواناییها و محدودیتهای رشدشناختی کودکان ۲۳۲
۳-۲-۱-۱-۴- تغییر اساسی در نظام ارزشیابی ۲۳۲
۳-۲-۱-۱-۵- اتّکا بر راهنما در برنامه درسی ۲۳۲
۳-۲-۲- جایگاه و شأن معلم قرآن ۲۳۲
۳-۲-۲-۱- ویژگیهای معلّم قرآن ۲۳۵
۳-۲-۲-۱-۱- ویژگیهای ذاتی ۲۳۵
۳-۲-۲-۱-۱-۱- سلامت عقیده ۲۳۵
۳-۲-۲-۱-۱-۲- نیّت خالصانه و ایمان به ارزش کار تربیتی ۲۳۵
۳-۲-۲-۱-۱-۳- رفتار مطابق گفتار (تدیّن صادقانه) ۲۳۷
۳-۲-۲-۱-۱-۴- حسن خلق ۲۳۹
۳-۲-۲-۱-۱-۵- پشتکار ۲۴۴
۳-۲-۲-۱-۱-۶- بخشش علمی ۲۴۵
۳-۲-۲-۱-۲- ویژگیهای علمی ۲۴۶
۳-۲-۲-۱-۲-۱- معلومات تخصصی ۲۴۶
۳-۲-۲-۱-۲-۲- معلومات حرفهای ۲۴۶
۳-۲-۲-۲- آداب آموزشی ۲۴۸
۳-۲-۲-۲-۱- شروع با نام خدا ۲۴۸
۳-۲-۲-۲-۲- وضو و طهارت ۲۴۸
۳-۲-۲-۲-۳- دعا و استمداد از خدا ۲۴۹
۳-۲-۳- موانع پیش روی تربیت قرآنی کودک در کشور ۲۵۰
۳-۲-۳-۱- فقدان برنامهریزان و کارشناسان باصلاحیت ۲۵۰
۳-۲-۳-۲- فقدان پژوهشهای آکادمیک کافی ۲۵۰
۳-۲-۳-۳- عدم جامعنگری به وجود انسان ۲۵۱
۳-۲-۳-۴- عدم توجه به روح و ملکوت انسان ۲۵۱
۳-۲-۳-۵- عدم توجه به اهداف چند ساحتی ۲۵۲
۳-۲-۳-۶- اصطکاک با تعصّبها، خرافات و غرائز حیوانی ۲۵۲
۳-۲-۳-۷- ضعف انگیزه ۲۵۳
۳-۲-۳-۸- سختی پیشروی و آسانی عقبگرد ۲۵۴
۳-۲-۳-۹- انتزاعی بودن مفاهیم ۲۵۴
۳-۲-۳-۱۰- جهل مرکب یا پیشفرضهای غلط ۲۵۴
۳-۲-۳-۱۱- عدم تعامل مربّی پرورشی با مربّیان دینی و قرآن ۲۵۵
۳-۲-۳-۱۲- طریقت داشتن قرآنآموزی به جای موضوعیت داشتن آن ۲۵۶
۳-۲-۳-۱۳- داشتن نگاهی جنبی به درس قرآن ۲۵۷
۳-۲-۴- راهکارهای عملی جهت استفاده گروه برنامهریزی قرآن ۲۵۷
۳-۲-۴-۱- تغییر در محتوای برنامه آزمایشی قرآن ۲۵۷
۳-۲-۴-۲- ارتقای صلاحیتهای علمی و حرفهای معلّمان قرآن ۲۵۹
۳-۲-۴-۳- تداوم انس روزانه با قرآن ۲۵۹
۳-۲-۴-۴- خاتمه دادن به تفکیک خواندن و فهمیدن قرآن از یک دیگر ۲۵۹
۳-۲-۴-۵- تشکیل کرسیهای روششناسی آموزش قرآن ۲۵۹
۳-۲-۴-۶- ایجاد انسجام و وحدت رویه همه دروس با درس قرآن ۲۵۹
۳-۲-۴-۷- تدوین برنامه درسی اخلاق مدار ۲۶۰
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-04-17] [ 09:29:00 ب.ظ ]
|