چوله زیاد به چپ

۱۸.۵۱۲

بسیار بلند تر

غیر نرمال

عملکرد ابتکار و خلاقیت

-۱.۰۴۵

چوله زیاد به چپ

.۰۳۵

اندکی بلندتر

غیر نرمال

عملکرد توانمندسازی

-.۰۵۳

چوله زیاد به چپ

.۴۰۷

اندکی بلند تر

غیر نرمال

عملکرد در باب رضایت ارباب رجوع

-۲.۴۸۸

چوله زیاد به چپ

۷.۴۲۴

بسیار بلند تر

غیر نرمال

امتیاز کل عملکرد فرد

-.۶۲۵

چوله زیاد به چپ

-.۳۴۴

اندکی کوتاه تر

غیر نرمال

متغیر عملکرد کل کارکنان:
این متغیر می تواند عددی بین ۰ تا ۱۰۰باشد. حداقل این عدد برای کارکنان دانشگاه کاشان ۶۵ امتیاز و حداکثر ۱۰۰ امتیاز بوده است. میانگین امتیاز عملکرد کارکنان دانشگاه کاشان ۷۱/۸۵ می باشد. میزان چولگی داده ها (۰.۶۲۵-) حاکی از چولگی زیاد به چپ بوده و میزان کشیدگی داده ها (۰.۳۴۴-) حاکی از بلندتر بودن اندک داده ها نسبت به توزیع نرمال می باشد. در مجموع توزیع این متغیر غیرنرمال بوده و داده ها متمایل به مقادیر بالایی امتیاز های عملکرد بوده و از این حیث مطلوب می باشد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

( این موضوع را می توان در نمودار زیر مشاهده کرد.)

نمودار ۴-۵
متغیر عملکرد اختصاصی:
این متغیر می تواند عددی بین ۰ تا ۴۰ باشد. حداقل این عدد برای کارکنان دانشگاه کاشان ۳۵ امتیاز و حداکثر ۴۰ امتیاز بوده است. میانگین امتیاز عملکرد کارکنان دانشگاه کاشان ۷۴/۳۹ می باشد. میزان چولگی داده ها (۳.۸۸۲-) حاکی از چولگی بسیار زیاد به چپ بوده و میزان کشیدگی داده ها (۱۸.۵۲۱) حاکی از بلندتر بودن بسیار داده ها نسبت به توزیع نرمال می باشد. در مجموع توزیع این متغیر غیرنرمال بوده و داده ها متمایل به مقادیر بالایی امتیاز های عملکرد بوده و از این حیث مطلوب می باشد. البته به نظر می رسد این نظام ارزیابی عملکرد متمایل به بزرگ نمایی عملکرد اختصاصی کارکنان دارد؛ چه اینکه هیچ کارمندی امیتاز کمتر از ۳۵ نداشته است. ( این موضوع را می توان در نمودار زیر مشاهده کرد.)
نمودار ۴-۶
متغیر عملکرد ابتکار و خلاقیت:
این متغیر می تواند عددی بین ۰ تا ۲۰ باشد. حداقل این عدد برای کارکنان دانشگاه کاشان ۷ امتیاز و حداکثر ۲۰ امتیاز بوده است. میانگین امتیاز عملکرد کارکنان دانشگاه کاشان ۶۰/۱۶ می باشد. میزان چولگی داده ها (۱.۰۴۵-) حاکی از چولگی بسیار زیاد به چپ بوده و میزان کشیدگی داده ها (۰.۵۲۰۳۵۱) حاکی از بلندتر بودن اندک داده ها نسبت به توزیع نرمال می باشد. در مجموع توزیع این متغیر غیرنرمال بوده و داده ها متمایل به مقادیر بالایی امتیاز های عملکرد بوده و از این حیث مطلوب می باشد. ( این موضوع را می توان در نمودار زیر مشاهده کرد.)

نمودار ۴-۷

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...