شکل ۳-۱۳ نوع A از نمونه ۲ برای آزمایش قابلیت اطمینان-تعدادی از خانه‏های همجوار در ۲ ناحیه کرانه‏ای نقشه مقدار اهمیت بیشتری دارند.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

شکل ۳-۱۴ نتیجه اجرای ۱ از نوع A از نمونه دوم برای آزمایش قابلیت اطمینان
شکل ۳-۱۵ نتیجه اجرای ۲ از نوع A از نمونه دوم برای آزمایش قابلیت اطمینان

    • نوع B:

در این نوع نیز ۲ ناحیه در نظر گرفته شده است که یکی از این ۲ ناحیه در کرانه نقشه و دیگری در میانه نقشه قرار دارد و در شکل ۳-۱۶ نشان داده شده است. در این نوع نیز برای هر یک از پیشخوان‏ها و اداره‏های ثبت احوال ۱ مکان جستجو خواهد شد. شکل‏های ۳-۱۷ و ۳-۱۸ نمونه‏هایی از این اجرا‏ها را نشان می‏دهند.
شکل ۳-۱۶ نوع B از نمونه ۲ برای آزمایش قابلیت اطمینان-تعدادی از خانه‏های همجوار در ۲ ناحیه کرانه‏ای و داخلی نقشه مقدار اهمیت بیشتری دارند.
شکل ۳-۱۷ نتیجه اجرای ۱ از نوع B از نمونه دوم برای آزمایش قابلیت اطمینان
شکل ۳-۱۸ نتیجه اجرای ۲ از نوع B از نمونه دوم برای آزمایش قابلیت اطمینان

    • نوع C:

در این نوع ۳ ناحیه در نظر گرفته شده است که این ۳ ناحیه در جاهای مختلف نقشه پراکنده شده ­اند و در شکل ۳-۱۹ قابل مشاهده است. در این نوع برای پیشخوان‏ها ۲ مکان و اداره‏های ثبت احوال ۱ مکان جستجو خواهد شد. نتیجه اجراهای ۱ و ۲ در شکل‏های ۳-۲۰ و ۳-۲۱ قابل مشاهده است.
شکل ۳-۱۹ نوع C از نمونه ۲ برای آزمایش قابلیت اطمینان-تعدادی از خانه‏های همجوار در ۳ ناحیه داخلی نقشه مقدار اهمیت بیشتری دارند.
شکل ۳-۲۰ نتیجه اجرای ۱ از نوع C از نمونه دوم برای آزمایش قابلیت اطمینان
شکل ۳-۲۱ نتیجه اجرای ۲ از نوع C از نمونه دوم برای آزمایش قابلیت اطمینان

    • نمونه ۳:

تعدادی از خانه‏های هم­جوار در یک ناحیه با بیشترین ارزش مقدار‏دهی می‏شوند. سپس مانند شکل ۳-۲۲ در ناحیه‏ای کوچکتر میان این ناحیه، تعدادی از خانه‏ها به عنوان مناطق ممنوعه تعیین می‏شوند. این حالت از آزمایش قابلیت اطمینان، در پنج نوع مختلف انجام که برای هر نوع، آزمایش ۳ بار تکرار می‏شود. در مجموع ۱۵ آزمایش صورت می‏گیرد که در ادامه هر یک شرح داده می‏شود.
شکل ۳-۲۲ نمونه ۳ از آزمایش قابلیت اطمینان-تعدادی از خانه‏های یک ناحیه منطقه ممنوعه تعیین شده که در داخل ناحیه‏ای از خانه‏های با مقدار اهمیت بیشتر محصور شده ­اند.

    • نوع A:

در این نوع آزمایش، برنامه برای جستجوی ۲ مکان مناسب جهت قرارگیری ۱ دفتر پیشخوان و ۱ اداره ثبت -احوال اجرا می‏شود. نتیجه یک اجرا در شکل ۳-۲۳ مشاهده می‏شود.

    • نوع B:

در این نوع آزمایش، برنامه برای جستجوی ۳ مکان مناسب جهت قرارگیری ۲ دفتر پیشخوان و ۱ اداره ثبت- احوال اجرا می‏شود. نتیجه یک اجرا در شکل ۳-۲۴ مشاهده می‏شود.
شکل ۳-۲۳ نتیجه یک اجرا از نوع A از نمونه سوم برای آزمایش قابلیت اطمینان
شکل ۳-۲۴ نتیجه یک اجرا از نوع B از نمونه سوم برای آزمایش قابلیت اطمینان

    • نوع C:

در این نوع آزمایش، برنامه برای جستجوی ۴ مکان مناسب جهت قرارگیری ۲ دفتر پیشخوان و ۲ اداره ثبت- احوال اجرا می‏شود.
شکل ۳-۲۵ نتیجه یک اجرا از نوع C از نمونه سوم برای آزمایش قابلیت اطمینان

    • نوع D:

در این نوع آزمایش، برنامه برای جستجوی ۵ مکان مناسب جهت قرارگیری ۳ دفتر پیشخوان و ۲ اداره ثبت احوال اجرا می‏شود.
شکل ۳-۲۶ نتیجه یک اجرا از نوع D از نمونه سوم برای آزمایش قابلیت اطمینان

    • نوع E :

در این نوع آزمایش، برنامه برای جستجوی ۶ مکان مناسب جهت قرارگیری ۴ دفتر پیشخوان و ۲ اداره ثبت- احوال اجرا می‏شود.
شکل ۳-۲۷ نتیجه یک اجرا از نوع E از نمونه سوم برای آزمایش قابلیت اطمینان

    • نمونه ۴:

تعدادی از خانه‏ها به طور پراکنده با بیشترین ارزش مقدار‏دهی می‏شوند (شکل ۳-۲۸). این حالت از آزمایش قابلیت اطمینان، در ۴ نوع مختلف انجام که برای هر نوع، آزمایش ۳ بار تکرار می‏شود. در مجموع ۱۲ آزمایش صورت می‏گیرد که در ادامه هر یک شرح داده می‏شود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...