پایان نامه ارشد : دانلود فایل های پایان نامه درباره بکارگیری مدلE-S-QUAL وANP ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
تنظیم روشنایی در دیدن مانیتور، بخصوص هنگام خوردن نور آفتاب در مانیتور در هنگام ظهر.
بعد ارتباط:
فعالیتهایی که باعث ارتقای دانش و آگاهی مشتریان و بخصوص کاربران، درباره تقویت دستگاههای خودپرداز می شود، باید وسعه داده شوند و تقویت گردند. این فعالیتها عبارتند از:
الف- توصیه می شود هنگامی که کارت خودپرداز بانکی برای نخستین بار به کاربر اهدا می شود، به ضمیمه آن دفترچهای حاوی انواع خدمات ارائه شده توسط این دستگاهها، مزایای استفاده از خودپردازها طریقه استفاده از آن نیز ارائه شود.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
ب- تبلیغات هدفمند در رسانههای جمعی در باب اهمیت روز افزون دستگاههای خودپرداز به عنوان نمادگذار بانکهای ایرانی و به خصوص بانک ملت از بانکداری سنتی به سوی الکترونیک و تشریح کارکردها و مزایای استفاده از این گونه دستگاهها.
ج- در صورت اضافه شدن خدمات جدیدی به این دستگاهها، توصیه می شود که از طریق اطلاعات روی صفحه نمایش خودپردازها و به هنگام استفاده از این دستگاهها به اطلاع آنان رسانیده شود.
بعد محرمانگی:
توصیه می شود که بانک، موجبات اطمینان خاطر این دسته از مشتریان را از بابت ملاحظات امنیتی همچون امکان سوء استفاده از کارت، نگرانی از عدم بازگشت کارت و ماندن آن در خودپردازها و نگرانی از نفوذ افراد سودجو و متقلب به شبکه خودپردازها را از طریق اطلاع رسانی مناسب، فراهم آورد.
برقراری امنیت کافی در محل عابربانک به منظور کاهش سرقت از مراجعین.
بعد جبران خدمات:
ارائه راهکاراهای جایگزینی سریع کارتهای خودپردازها به هنگام مفقود شدن احتمالی آن.
اریه خدمات جانبی برای دارندگان کارتهای خودپرداز، مانند تخفیفات خرید و …
نصب و استقرار دستگاههای خودپرداز در جایگاههای مخصوص و از پیش تعیین شده به گونه ای که کاربران خودپرداز قادر به انجام امور بانکی خود بدون خروج از اتومبیل شخصی خود باشند و یا به گونه ای باشد که برای افراد معلول و جانباز راحت و سهل الوصول باشد.
بعد پاسخگویی:
افزایش پاسخ گویی و احساس مسؤولیت کارکنان بانک در زمینه ی عابر بانک از طریق آموزش و تشویق کارکنان بانک در جهت برخورد مناسب با مشتریان عابربانک و حل مشکلات مشتریان؛
وجود مرجعی پاسخ گو برای حل مشکلات مشتریان عابربانک در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری؛
اطلاع رسانی و آموزش مناسب قشر های مختلف جامعه بر اساس سطح تحصیلات و گروه های سنی با توجه ویژه به افراد مسن و افراد کم سواد.
۲٫۴٫۵٫ پیشنهادهایی برای پژوهش آتی
با توجه به گسترش و رشد سریع و روزافزون کیفیت خدمت و اهیمت آن، کماکان موضوعات مختلفی در این زمینه وجود دارد که برای انجام پژوهشهای آینده میتواند حائز اهیمت باشد. بنابراین، در راستای پژوهش حاضر، پیشنهادهای زیر ارائه میگردند:
غیره استفاده از الگوی ارائه شده جهت سنجش کیفیت خدمات در دیگر بخشهای خدماتی با اعمال تعدیلات (در صورت نیاز)
استفاده از سایر رویکردهای کمی جهت سنجش کیفیت در بخش خدمات
استفاده از سایر فنون علمی جهت رتبهبندی شاخصها و ابعاد سنجش کیفیت خدمت
شناسایی ابعاد و مولفههای کیفیت خدمت در دیگر محیط الکترونیک
انجام چنین پژوهشی با در نظر گرفتن نوعی تقسیم بندی مشتریان
۵٫۵٫ محدودیتهای پژوهش
در انجام هر پژوهشی برخی محدودیتها نیز وجود دارد:
برخلاف همه پژوهشیهایی که از برخی عدم همکاریها در تکمیل پرسشنامهها به عنوان محدودیت پژوهشی یاد می کنند، در اینجا باید از همکاری مردم خونگرم بوشهر در تکمیل پرسشنامه ها تشکرو قدردانی کرد. محدودیت اصلی این پژوهش، محدودیت زمانی انجام پژوهش میباشد که با وجود ضربالعجل دانشگاه در تاریخ مقرردفاع میباشد که فشار بسیاری بر روی پژوهش وارد میکرد. محدودیت دیگر، کمبود متون پیرامون دستگاههای خودپرداز و سنجش کیفیت خودپردازها، بخصوص در پژوهشهای داخلی بوده است.
منابع:
-
- احمدزاده فرد شیرازی، م. ه (۱۳۸۸) «شناخت عوامل موثر بر پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه، از سوی مشتریان بانک پارسیان شعب تهران» موسسه عالی بانکداری ایران رشته بانکداری، پایان نامه کارشناسی ارشد
-
- کهزادی، ن ۱۳۸۰، “بانکداری الکترونیکی در ایران و جهان”، مجموعه مقالات همایش تجارت الکترونیکی، صفحات ۱۸۰-۱۹۱
-
- بامداد، ن. , & رفیعی، ن. (۱۳۸۷). بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانکها. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی؛ (پیاپی ۳۱- ویژه مدیریت) , ۳۹-۵۸ .
-
- Parasuraman, A., Malhotra, A., & Zeithaml, V. A. (2005). ESQUAL: A multipleitem scale for assessing electronic service quality. Journal of Service Research, Vol. 7 No. 3,, 213-234.
-
- Montgomery, C., Douglas, “Introduction to Statistical Quality Control”, ۵th edition, NY, 2004
-
- Hiu J., L., Myung S., K. & James W., H, (2005) “Quality of Service Parameters to Network Performance Metric Mapping for SLA Monitoring”, Pohang, Korea, PP 3-9
-
- Barnes, S. J., & Vidgen, R. T. (2002). “An integrative approach to the assessment of e-commerce quality”. Journal of Electronic Commerce Research, Vol. 3 No. 3, pp. 114-27.
-
- Zeithaml, V., & Bitner, M. J. (2000). Service Marketing. International Journal of Service Industry Management, 5, 55-67.
-
- Kurttila, M., & Pesonen, M. (2000). Utilizing the analytic hierarchy process AHP in SWOT analysis-a hybrid method and its application to a forest-certification case. Forest Policy and Economics, Vol. 1, 82-95.
-
- Hiu J., L., Myung S., K. & James W., H, (2005) “Quality of Service Parameters to Network Performance Metric Mapping for SLA Monitoring”, Pohang, Korea, PP 3-9
-
- حافظنیا، م، ر (۱۳۸۲). مقدمهای بر روش پژوهش در علوم انسانی، انتشارات سمت، تهران، چاپ هشتم
-
- Tari, F., & Arabi, E. (1386). Reviewing US, Canada, Thailand, and Malaysia in providing E-banking cultural and economical infrastructures. tehran: E-banking Seminar
-
- Goode, M. H., Moutinho, L., & Chien, C. (1996). Structural equation modeling of overall satisfaction and full use of services for ATM’s.
-
- مقدسی، ع. (۱۳۸۱). موانع و رویکردهای شکل گیری دولت الکترونیک. نیک نژاد، م. (۱۳۹۰, آبان ۷). ATM. روزنامه فناوران اطلاعات، ص. ۱۰٫
-
- Zhao, J. J., & Zhao, S. Y. (2010). Opportunities and threats: A security assessment of state e-government websites.
- Koh, C. E., Prybutok, V. R., & Zhang, X. (December 2008). Measuring e-government readiness.
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-04-17] [ 08:57:00 ب.ظ ]
|