متغیرها

میزان آلفای کرونباخ

تعاملات اجتماعی

۷۶۸/۰

کنترل رفتاری ادراک شده

۷۴۳/۰

هنجارهای ذهنی

۸۷۶/۰

عادت رسانه ای مشتریان

۷۶۵/۰

لذت ادراک شده

۷۲۳/۰

سودمندی ادراک شده

۸۴۳/۰

وابستگی روانی به تبلیغات رسانه ای

۷۱۹/۰

اثربخشی فعالیت تبلیغاتی

۷۸۱/۰

کل

۷۹۵/۰

۳-۷ روش­ها و ابزار­ تجزیه و تحلیل داده ­ها
در قسمت تجزیه و تحلیل این پژوهش مراحل زیر اجرا شد:
۱- ارائه آمار توصیفی مربوط به متغیرهای جمعیت شناختی سن، جنسیت، میزان تحصیلات، رتبه کاری و …
۲- بررسی نرمال بودن داده ­ها با بهره گرفتن از آزمون کلموگرف- اسمیرنوف جهت مشخص کردن نوع آزمون همبستگی( پیرسون یا اسپیرمن).
۴- محاسبه آزمون همبستگی(پیرسون یا اسپیرمن) بین متغیرهای پژوهش با بهره گرفتن از نرم افزار SPSS.
۵- بررسی روایی سازه مربوط به هرکدام از متغیرها و آزمون فرضیات و برازش مدل نهایی با بهره گرفتن از روش معادلات ساختاری نرم افزار AMOS.
فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل داده ­ها
۴-۱ مقدمه
تجزیه و تحلیل داده‌ها فرایند چند مرحله ای است که طی آن داده‌هایی که از طریق به‌کارگیری ابزارهای جمع آوری در نمونه (جامعه) آماری فراهم آمده‌اند، خلاصه، کد بندی و دسته بندی و در نهایت پردازش می‌شوند تا زمینه برقراری انواع تحلیل‌ها و ارتباط بین این داده‌ها به منظور آزمون فرضیه‌ها فراهم آید. در واقع تحلیل اطلاعات شامل سه عملیات اصلی می‌باشد: ابتدا شرح و آماده سازی داده های لازم برای آزمون فرضیه‌ها، سپس تحلیل روابط میان متغیرها و در نهایت مقایسه نتایج مشاهده شده با نتایجی که از فرضیه‌ها انتظار داشتند.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

تجزیه و تحلیل اطلاعات از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تحقیق محسوب می‌شود. داده های خام با بهره گرفتن از نرم افزار آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند و پس از پردازش به شکل اطلاعات در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌گیرند.
برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده آمار تحلیلی به دو صورت آمار توصیفی و استنباطی مطرح می‌گردد. در ابتدا با بهره گرفتن از آمار توصیفی، شناختی از وضعیت و ویژگی‌های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان حاصل گردیده و ادامه در آمار استنباطی این تحقیق و با بهره گرفتن از نرم افزار آموس ۱۸ به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته می شود.
۴-۲ آمار توصیفی
۴-۲-۱ توصیف ویژگی­های جمعیت شناختی
۴-۲-۱-۱ جنسیت

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...