دهقان، علیرضا و غفاری، غلامرضا. (۱۳۸۳). تبیین مشارکت اجتماعی ـ فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهر تهران، مجله جامعه ­شناسی ایران، دوره­ ششم، شماره­ ۱، صص ۶۷ ـ ۹۸٫
رابینز، استفن. پی (۱۳۸۶). مبانی رفتار سازمانی. ترجمه­ی: دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهش­های فرهنگی.
رستمی­نژاد، اکبر و کریمی، زهره (۱۳۸۳). بررسی وضعیت کارآموزی در عرصه­ از دیدگاه دانشجویان ترم آخر رشته­ های اتاق عمل و هوشبری. آموزش در علوم پزشکی، پاییز و زمستان، شماره­ ۷، صص ۸ ـ ۱۱٫
رنانی، محسن و مؤیدفر، رزیتا (۱۳۸۷). سرمایه اجتماعی و عملکرد اقتصادی: بررسی مقایسه­ ای استان‌های ایران. فرایند مدیریت و توسعه، شماره­ ۶۸ و ۶۹، صص ۸۰ ـ ۱۰۶٫
زهرابیان، زهرا سادات (۱۳۸۰). بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان در مورد رفتارهای مدیریتی با مؤلفه­ های ساختار سازمانی (ارگانیکی / مکانیکی). پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان.
سلطانی، طاهره و جمالی، مژده (۱۳۸۷). بررسی رابطه­ بین سرمایه اجتماعی و سلامت روانی، مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده­ی علوم اجتماعی دانشگاه شیراز. فرایند مدیریت و توسعه، شماره­ ۶۸ و ۶۹، صص ۱۰۷ ـ ۱۲۲٫
سنایی­نسب، هرمز؛ رشیدی­جهان، حجت؛ توکلی، رضا؛ دلاوری، عبدالرضا و رفعتی، حسن (۱۳۸۹). راهبردهای آموزش، دوره­ ۳، شماره­ ۱، صص ۱۳ ـ ۱۶٫
سیادت، علی؛ شمس، بهزاد؛ همایی، رضا و غریبی، لطف­الله (۱۳۸۴). رضایت دانشجویان و مدرسان دوره تحصیلات تکمیلی از عملکرد مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مجله­ی ایرانی آموزش در علوم پزشکی، شماره­ ۵، تابستان و پاییز، صص ۹۳ ـ ۱۰۰٫
شاهی، سکینه؛ نوه­ابراهیم، عبدالرحیم و مهرعلیزاده، یدالله (۱۳۸۷). ارتباطات گشودهآموزش­عالی، ضرورت رویارویی با چالش­های جهانی­شوندگی؛ مطالعه­ موردی دانشگاه­ های دولتی خوزستان، پژوهش و برنامه­ ریزی در آموزش­عالی، شماره­ ۵، صص ۱۹ ـ ۴۵٫
شجاعی باغینی، محمد مهدی و همکاران (۱۳۸۷). مبانی مفهومی سرمایه اجتماعی. تهران: پژوهشکده­ی مطالعات فرهنگی و اجتماعی. چاپ اول.
شهسواری، ویدا (۱۳۸۰). بررسی میزان شناخت استفاده و رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی از خدمات رایانه­ای کتابخانه­ی مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شیراز.
صابونچی، رضا، هادوی و فریده، مظفری، سید امیراحمد (۱۳۸۶). تبیین ساختار سازمانی سازمان تربیت بدنی کشور کشور. علوم حرکتی و ورزش، جلد اول، شماره­ ۱۳، بهار و تابستان، صص ۱۳۷ ـ ۱۴۴٫
صادقی، عباس و حسینی، فاطمه (۱۳۸۷). بررسی دیدگاه های دانشجویان در مورد تدریس مطلوب در دانشگاه گیلان. آموزش عالی ایران، سال اول، شماره­ دوم، پاییز، صص ۱۲۳ ـ ۱۴۸٫
صفری، میترا؛ یزدان­پناه، بهروز؛ غفاریان­شیرازی، حمیدرضا و یزدان­پناه، شهرزاد ( ۱۳۸۵). مقایسه­ تأثیر تدریس به روش سخنرانی و مباحثه بر میزان یادگیری و رضایت دانشجویان. مجله­ی ایرانی آموزش در علوم پزشکی، بهار و تابستان، صص ۵۹ ـ ۶۴٫
صیدایی، سید اسکندر؛ احمدی­شاپور­آبادی، محمدعلی و معین آبادی، حسین. (۱۳۸۸). دیباچه­ای بر سرمایه اجتماعی و رابطه­ آن با مؤلفه­ های توسعه اجتماعی در ایران. راهبرد یاس، شماره­ ۱۹٫ پاییز، صص ۱۸۸ ـ ۲۲۵٫
عباس­زاده، محمد. (۱۳۸۳). عوامل مؤثر بر شکل­ گیری اعتماد اجتماعی دانشجویان. فصلنامه­ رفاه اجتماعی. سال چهارم، شماره­ ۱۵، صص ۲۶۷ ـ ۲۹۱٫
عباسی، خسرو (۱۳۷۷). مقایسه­ فرهنگ سازمانی در سازمان­های با ساختار مکانیکی و ارگانیکی تهران. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
علوی، بابک. (۱۳۸۰). نقش سرمایه اجتماعی در توسعه. ماهنامه­ی تدبیر. شماره­ ۱۱۶٫
فارسیجانی، حسن (۱۳۸۶). کلاس جهانی سازمان­ها و مدیریت کیفیت جامع. تهران: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
قاسمی، جواد؛ حسینی، محمود؛ حجازی، یوسف (۱۳۸۸). تحلیل عوامل موثر بر موفقیت اعضای هیات علمی دانشکده­ های کشاورزی ایران در زمینه­ ارائه­­ی خدمات برون دانشگاهی. آموزش­عالی ایران. سال دوم، شماره­ اول، تابستان، صص ۱ ـ ۲۰٫
قلی­پور، رحمت­الله، مدهوشی، مهرداد و جعفریان، وحید. (۱۳۸۷). تحلیل رابطه­ و تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی. فرهنگ مدیریت. سال ششم، شماره­ هفدهم، بهار و تابستان، صص ۱۱۱ ـ ۱۲۹٫
کبریایی، علی و رودباری، مسعود (۱۳۸۴). شکاف کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: دیدگاه دانشجویان از وضعیت موجود و مطلوب. مجله­ی ایرانی آموزش در علوم پزشکی، دوره ۵، شماره ۱، صص ۵۳ ـ ۶۱٫
کسرایی، احمدرضا و علیرحیمی، محمدمهدی (۱۳۸۸). بررسی رابطه­ بین ساختار سازمانی و اثربخشی ارتباطات در سازمان بازنشستگی کشوری از منظر کارکنان. بصیرت، سال شانزدهم، شماره­ ۴۴، صص ۶۵ ـ ۷۹٫
کاظم­زاده، اکبر (۱۳۸۹). نظارت همگانی و سرمایه اجتماعی. نظارت همگانی شهروندی و توسعه سازمانی (مجموعه مقالات)، تهران: فرهنگ صبا، صص ۱۵۳ ـ ۱۷۰٫
کمیسیون بهره­وری استرالیا ۲۰۰۳ (۱۳۸۷). سرمایه اجتماعی و تأثیر آن بر سیاستگذاری عمومی. ترجمه­ی: مرتضی نصیری، تهران: پژوهشکده­ی مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
گلچین­فر، شادی، بختائی، امیر (۱۳۸۸). ش
ناسایی عوامل مؤثر بر رضایت دانشجویان از سازمان­های ارائه­دهنده آموزش­های شغلی. نامه­ی آموزش­عالی، سال دوم، شماره­ پنجم، بهار، صص ۲۷ ـ ۴۲٫
محمدی، مهدی (۱۳۸۶). بررسی تأثیر برنامه­ی درسی تجربه شده بر رضایت دانشجویان ورودی مهندسی و علوم پایه دانشگاه شیراز. پیشنهاد مدل توضیحی برنامه­ی درسی. علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، دوره­ سوم، سال چهاردهم، شماره­ ۳، صص ۶۳ ـ ۹۶٫
محمدیان، علی و خانبابازاده، مژگان (۱۳۸۸). بررسی میزان رضایت دانشجویان از عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی اردبیل. دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دوره­ نهم، شماره­ اول، بهار، صص ۵۵ ـ ۶۱٫
محمدی، اسماعیل (۱۳۸۲). مشتری مداری و تکریم ارباب­رجوع. تهران: انتشارات خدمات فرهنگی رسا.
مشهدی ابوالقاسمی، میترا (۱۳۹۰). بررسی رابطه­ بین نوع ساختار سازمانی دانشگاه و ادراک دانشجویان از میزان بلوغ جو در دانشگاه های شهر بندرعباس. پایان نامه­ کارشناسی ارشد، واحد بین­الملل دانشگاه شیراز، دانشکده­ی علوم تربیتی و روانشناسی.
معینی، مریم (۱۳۹۰). بررسی رابطه­ بین نوع ساختار سازمانی و منابع قدرت مدیران در واحدهای ستادی دانشگاه شیراز. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شیراز، دانشکده­ی علوم­تربیتی و روانشناسی.
مقیمی، محمد (۱۳۸۶). سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی. تهران: نشر ترمه.
ملک­محمدی، حمیدرضا و رفسنجانی­نژاد، سیما (۱۳۸۹). نقش توسعه سرمایه اجتماعی در کاهش فساد. ارزیابی دانش. سال دوم، شماره­ ۳، صص ۴۳ ـ ۷۷٫
منصوریان، محمدرضا (۱۳۸۳). مدیریت جامع کیفیت (T. Q. M) خدمات آموزشی و دانشجویی علوم پزشکی گناباد و انطباق آن با رضایت دانشجویان. افق دانش، بهار و تابستان، شماره­ نهم، صصص ۵۶ ـ ۶۱٫
منوریان، عباس (۱۳۸۷). سخن سردبیر. فرایند مدیریت و توسعه، شماره­ ۶۸ و ۶۹، ص ۴٫
میرسپاسی، ناصر (۱۳۸۴). مدیریت اقتضایی متناسب با فرهنگ­های سازمانی. تهران: انتشارات میر.
نورالسناء، رسول؛ سقایی، عباس؛ شادالویی، فائزه و صمیمی، یاسر (۱۳۸۷). اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی. پژوهش و برنامه ریزی در آموز ش عالی،شماره­ ۴۹، صص ۹۷ ـ ۱۱۹٫

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

نوغانی، محسن و اصغرپور ماسوله، احمدرضا (۱۳۸۷). بررسی تطبیقی رویکردها و شاخص­ های مورد استفاده در سنجش سرایه­ی اجتماعی. فرایند مدیریت و توسعه، شماره­ ۶۸ و ۶۹، تابستان و پاییز، صص ۳۲ ـ ۵۶٫
هچ، ماری جو (۱۳۸۷). تئوری سازمان: مدرن، نمادین و تفسیری پست مدرن. ترجمه­ی: حسن دانایی­فرد، تهران: افکار.
ین، رابرت ک. (۱۳۸۱). تحقیق موردی. ترجمه­ی: دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی. تهران: دفتر پژوهش­های فرهنگی.
یمنی­دوزی­سرخابی، محمد (۱۳۸۲). برنامه­ ریزی توسعه دانشگاهی: نظریه ­ها و تجربه­ها. تهران: دانشگاه شهید بهشتی.

فهرست منابع لاتین

Adler, P. S. & Borys, B. (1996). Two Types of Bureaucracy: Enabling and Coercive. Administrative Science Quarterly, Vol. 41, PP: 61-89.
Adler, P. S. (1999). Building Better Bureaucracies. Academy of Management Executive, Vol. 13, PP: 36-49.
Agrawal, sh. (2006). Exploring the Relationship between Wildfire Education Programs Social Capital in Communities at Risk Wildfire. A dissertation presentated to the graduate school. University of Florida.
Aitken, N. (1982). College student performance, satisfaction, and retention: Specification and estimation of a structural model. Journal of Higher Education, Vol. 53, No. 1, PP: 32-50.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...