جدول (۴-۳۱): جدول توصیفی اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر بر اساس احساس امنیت مخاطب
امر و نهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
جدول (۴-۳۲): جدول ANOVA …………………………………………………………………………………………………………………….. 102
جدول (۴-۳۳): آزمون اتا (Eta) ……………………………………………………………………………………………………………………….. 103
جدول (۴- ۳۴): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نوع الفاظ
آمر و ناهی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۳
جدول (۴- ۳۵): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نحوه بیان
امر و نهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
جدول (۴- ۳۶): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و خصوصیات
آمر و ناهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۵
جدول (۴- ۳۷): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و اعتقادات
مخاطب امر و نهی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۶
جدول (۴- ۳۸): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و نحوه عملکرد
نیروهای مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر …………………………………………………………………………………………………. ۱۰۷
جدول (۴- ۳۹) : نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و شرایط پیرامونی
امر و نهی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۹
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول (۴- ۴۰): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و روش های عملی
امر و نهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۰
جدول (۴- ۴۱): نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر و تربیت مخاطب
امر و نهی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۱
جدول (۴-۴۲): خلاصه مدل در خروجی تحلیل رگرسیون چند متغیره ………………………………………………….. ۱۱۱
جدول (۴-۴۳): ضرایب رگرسیون متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………… ۱۱۲
جدول (۴-۴۴): تحلیل واریانس برای آزمون معناداری شکل رگرسیونی (برآورد واریانس) ……………………… ۱۱۲

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول (۴-۴۵): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب از
اولویتهای جامعه خارج است ……………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۳
جدول (۴-۴۶): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه پوشش و نحوه حضور در جامعه شخصی است و
از حیطه امر و نهی خارج است …………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۴
جدول (۴-۴۷): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه آنچه در قرآن واجب است خمار است نه پوشیدن
کامل مو ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۵
جدول (۴-۴۸): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه اصل در حجاب حفظ کرامت زنان است و حفظ
کرامت با زور نمیشود ……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶
جدول (۴-۴۹): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه وضعیت پوشش جامعه مناسب است و امر و نهی
ضرورتی ندارد ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۷
جدول (۴-۵۰): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب سبب پوشیدن زیباییها و بالا رفتن سن
ازدواج میشود ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸
جدول (۴-۵۱): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه باید پذیرفت همه چیز در حال تغییر است
بعد از ۱۴۰۰ سال نوع پوشش تغییر میکند ………………………………………………………………………………………….. ۱۱۹
جدول (۴-۵۲): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه استفاده از جلباب(چادر و پوشش کامل) بر همه
واجب نبوده و توصیه است …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۰
جدول (۴-۵۳): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه دستوری بر حجاب دخترها در قرآن نیامده…… ۱۲۱
جدول (۴-۵۴): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه در قرآن اول به مردان سفارش شده نگاهشان را
حفظ کنند بعد به زنان، بهتر است ابتدا مردها از لحاظ کنترل میل جنسی قوی شوند ………………………… ۱۲۲
جدول (۴-۵۵): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب نسبی و عرفی است در هر زمان و مکان
نوع پوشش متفاوت است …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۳
جدول (۴-۵۶): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اینکه حجاب حق (اختیاری) است نه تکلیف(واجب)….۱۲۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...