۵-۵- محدودیت­های پژوهش………………………………………………………………………………………۷۸

منابع……………………………………………………………………………………………………۷۹

پیوست­ها………………………………………………………………………………………………۸۹

فهرست جدول‏ها
جدول ۳-۱ مشخصات پرسشنامه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………..۴۲
جدول ۳-۲ نتایج بررسی روایی سازه پرسشنامه پژوهش…………………………………………………………………………………………۴۳
جدول ۳-۳ نتایج بررسی پایایی پرسشنامه پژوهش………………………………………………………………………………………………..۴۴
جدول ۴-۱ مشخصات نمونه آماری از لحاظ جنسیت……………………………………………………………………………………………..۴۸
جدول ۴-۲ وضعیت نمونه مورد پژوهش از لحاظ سن پاسخ­گویان……………………………………………………………………………۴۹
جدول ۴-۳ وضعیت تأهل پاسخ­گویان…………………………………………………………………………………………………………………..۵۰
جدول ۴-۴ وضعیت پراکندگی پاسخ­گویان در مناطق شهرداری……………………………………………………………………………….۵۰
جدول ۴-۵ وضعیت متغیر عوامل فردی و ابعاد آن…………………………………………………………………………………………………۵۱
جدول ۴-۶ عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی و ابعاد آن…………………………………………………………………………………………۵۲
جدول ۴-۷ وضعیت عوامل دولتی و ابعاد آن………………………………………………………………………………………………………….۵۲
جدول ۴-۸ وضعیت نگرش به محصول ملی………………………………………………………………………………………………………….۵۲
جدول ۴-۹ وضعیت قصد خرید محصول ملی………………………………………………………………………………………………………..۵۳
جدول ۴-۱۰ وضعیت وفاداری به محصول ملی……………………………………………………………………………………………………..۵۳
جدول ۴-۱۱ نتایج مدل­سازی معادلات ساختاری برای مدل اولیه فرضیه ­های فرعی و اصلی………………………………………۵۶

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

جدول ۴-۱۲ نتایج آزمون مدل­سازی معادلات ساختاری برای مدل پیشنهادی فرضیه ­های فرعی و اصلی……………………۵۷
جدول ۴-۱۳ معناداری ضرایب تأثیر برآورد شده در مدل نهایی اصلاح شده پژوهش…………………………………………………۵۷
جدول ۴-۱۴ ابعاد عوامل فردی و ترتیب ضرایب تأثیر ابعاد……………………………………………………………………………………..۶۴
جدول ۴-۱۵ ابعاد عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی و ترتیب تأثیر ابعاد…………………………………………………………………..۶۵
جدول ۴-۱۶ ابعاد عوامل دولتی و ترتیب تأثیر ابعاد………………………………………………………………………………………………..۶۵
جدول ۴-۱۷ تحلیل نتایج جزئی­تر روابط بدست آمده از مدل…………………………………………………………………………………..۶۶
جدول ۴-۱۸ معناداری روابط بین متغیر جنسیت با متغیرهای وابسته پژوهش……………………………………………………………۶۷
جدول ۴- ۱۹معناداری روابط بین متغیر منطقه شهرداری با متغیرهای وابسته پژوهش……………………………………………….۶۷
جدول ۴-۲۰ معناداری روابط بین سن با متغیرهای وابسته پژوهش………………………………………………………………………….۶۸
فهرست شکل‏ها
شکل ۲-۱ سبک­های تصمیم ­گیری………………………………………………………………………………………………………………………۱۶
شکل ۲-۲ طبقه ­بندی نوآوری………………………………………………………………………………………………………………………………۲۲
شکل ۲-۳ مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………۳۷
شکل ۴-۱مدل اولیه فرضیه ­های فرعی پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۵۴
شکل ۴-۲ مدل اولیه فرضیه ­های اصلی پژوهش……………………………………………………………………………………………………۵۵
شکل ۴-۳ مدل نهایی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….۶۸
فهرست نمودارها
نمودار ۴-۱ فراوانی پاسخ­گویان به تفکیک جنسیت……………………………………………………………………………………………….۴۹
نمودار ۴-۲ فراوانی نسبی پاسخ­گویان به تفکیک رده سنی……………………………………………………………………………………. ۴۹

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...