– ۸/۶۳ درصد ” میزان توانایی مدرس در کنترل و هدایت کلاس” را در حد زیاد و خیلی زیاد ارزیابی کرده اند، ۳/۳۱ درصد میزان آن را در حد متوسط و فقط ۴ نفر (۱/۵ درصد) آن را در حد خیلی کم و کم ارزیابی کرده اند.
– تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که ۳/۶۱ درصد از سربازان تعاون یار “روشن بودن توضیحات و آموزش های مدرس” را در حد زیاد و خیلی زیاد، ۳/۳۱ درصد آن را در حد متوسط و ۶ نفر (۶/۷ درصد) ، “روشن بودن توضیحات و آموزش های مدرسان”را کم و خیلی کم ارزیابی کرده اند.
– بررسی نقطه نظرات سربازان شرکت کننده در دوره های آموزشی تعاون یار نشان می دهد که بیش از۵/۶۲ درصد از افراد مورد مطالعه ۵۰ نفر در پاسخگویی به متغیر “معرفی کتب و نشریات درباره موضوعات دوره” گزینه های متوسط به بالا (زیاد و خیلی زیاد) را انتخاب کرده اند و حدود ۳۰ نفر (۶/۳۷ درصد) گزینه کم و خیلی کم را انتخاب اند.
– بررسی داده های بدست آمده در خصوص “آموزش عملی و کاربردی” در دوره های آموزشی سربازان تعاون یار، نشان می دهد۵۰ درصد از سربازان آن را متوسط ارزیابی کرده اند، ۱۳ نفر (۳/۱۶ درصد) آن را در حد زیاد و خیلی زیاد ارزیابی کرده اند و ۸/۳۳ درصد، “آموزش عملی و کاربردی” را در حد کم و خیلی ارزیابی کرده اند.
– بیشترین فراوانی در مورد استفاده از “روش های مختلف آموزشی” در دوره های آموزشی مربوط به گزینه متوسط با فراوانی ۴۶ نفر و کمترین فراوانی مربوط به گزینه خیلی کم با فراوانی ۲ نفر می باشد. ۱۷ نفر (۳/۲۱ درصد) آن را در حد کم و ۸/۱۸ درصد هم میزان آن را در حد زیاد و خیلی زیاد ارزیابی کرده اند.
– نتیجه این مطالعه حاکی از آن است که دیدگاه ۱/۷۵ درصد از افراد مورد مطالعه “ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان” در حد متوسط به بالا (متوسط، زیاد و خیلی زیاد) بوده است و ۲۵ درصد از پاسخگویان “ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان” را در حد کم و خیلی کم ارزیابی کرده اند.
– بررسی نقطه نظرات پاسخگویان به میزان ارزیابی “فراهم آوردن فرصتی برای بکارگیری مطالب آموخته شده”، بیشترین پاسخ به گزینه متوسط با فراوانی ۳۴ نفر (۵/۴۲ درصد) بوده و کمترین پاسخ به گزینه خیلی زیاد با فراوانی ۴ نفر بوده است. پاسخ افراد مورد مطالعه به گزینه زیاد با فراوانی ۱۶ نفر و گزینه های کم و خیلی کم با فراوانی ۲۶ نفر (۶/۳۲ درصد) بوده است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

– داده های بدست آمده از پاسخگویان نشان می دهد که ۵/۴۷ درصد از افراد مورد مطالعه “ایجاد علاقه به بخش تعاون” را در حد خیلی زیاد و زیاد ارزیابی کرده اند. ۴۰ درصد آن را متوسط ارزیابی کرده اند و میزان ارزیابی ۱۰ نفر (۵/۱۲ درصد) در حد کم و خیلی کم بوده است.
ادامه جدول ۴-۵٫ ارزیابی دوره های آموزشی تعاون یار ازدیدگاه افراد مورد مطالعه

میزان
موارد
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
جمع

سازگاری وسایل کمک آموزشی با هدف های دوره

فراوانی

۸

۱۸

۳۱

۲۰

۳

۸۰

درصد

۱۰

۵/۲۲

۸/۳۸

۲۵

۸/۳

۱۰۰

کیفیت کلی وسایل کمک آموزشی

فراوانی

۸

۱۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...