بنابراین در فاز دوم، براساس پژوهش اکتشافی مولفه‌های جدیدی استخراج و در فازهای بعدی از آن استفاده شد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

براین اساس، مقدمات مصاحبه فراهم و مصاحبه‌های باز و عمیق از تنی چند از فعالان در صنوف منتخب به تفکیک به عمل آمد.
خروجی این مرحله ‌استخراج و جمع‌ آوری داده‌های کیفی بود که مبنایی برای طراحی پرسشنامه پژوهش قرار گرفت.
در فاز سوم پژوهش، با توجه به پرسشنامه‌ای که شاخص‌های آن بر مبنای تحلیل اکتشافی داده‌های حاصل از مصاحبه طراحی شده بود اقدام به جمع‌ آوری داده‌ها جهت تحلیل های کمی نمودیم.
براین اساس، پرسشنامه‌ی پژوهش به صورت حضوری بین جمعی از فعالان در صنوف منتخب توزیع گردید.
در نهایت با توجه به تجزیه و تحلیل داده‌ها، بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی‌های تاکید برند یک مشتری از برند در بانک‌های دولتی و خصوصی ارائه گردید.
(شکل ۳-۱) مراحل کار به صورت شماتیک
۳-۳-روش پژوهش
با توجه به‌هدف پژوهش که شناسایی و بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تکنولوژی‌های پیشرفته با تاکید بر درک مشتری از برند در بانک‌های منتخب است. پـژوهش حاضر از منظر هـدف یک پـژوهش کاربردی-توسعه‌ای و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی محسوب می‌شود.
پژوهش توصیفی پژوهشی است که شامل مجموعه روش‌هایی است که‌ هدفشان توصیف شرایط پدیده‌های مورد بررسی است و پژوهش پیمایشی پژوهشی است که در آن با بهره‌گیری از روش‌های میدانی به سنجش معیارهای پرداخته می‌شود (سرمد و دیگران، ۱۳۸۵ ، ۱۲۳)
حجم نمونه نیز با استفاده ‌از فرمول کوکران به دست می‌آید ۲۷۳ شعبه نمونه‌های تحقیق هستند که پرسشنامه در بین رئیس‌های این شعب به طور تصادفی توزیع می‌گردد و برای تعیین نمونه‌ از فرمول کوکران از فرمول زیر استفاده می‌شود.
n=
در این فرمول:
اشتباه مجاز : d
مقدار توزیع زمان با سطح اطمینان
احتمال انتخاب زیر جامعه مورد نظر P= q=1-P
حجم جامعه = N
حجم نمونه = n
N=
بنابراین در این جا یک نمونه حجم ۲۷۳ انتخاب می‌شود.
۳-۶-ابزار پژوهش و روش جمع آوری داده ها
مهم ترین روش های گردآوری اطلاعات در این تحقیق به شرح ذیل می باشد:
۳-۶-۱-مطالعات کتابخانه ای
در این قسمت جهت گردآوری اطلاعات در زمینه مبانی نظری و ادبیات تحقیق موضوع، از منابع کتابخانه ای، فیش برداری، کتاب های مورد نیاز و نیز از شبکه جهانی اطلاعات اینترنت استفاده شده است.
۳-۶-۲-تحقیقات میدانی
در این قسمت به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات برای تجزیه و تحلیل از پرسشنامه استفاده گردیده است. روش جمع آوری داده ها در این پژوهش، استفاده از پرسشنامه بسته با طیف ۵گزینه ای لیکرت است که سوالات آن در قالب ۷بخش دسته بندی گردیده که در جدول ۳-۱ ارتباط سوالات با هر یک از متغیرهای پژوهش نشان داده شده است، نمونه فرم پرسشنامه در قسمت ضمائم پایان نامه آمده است و توزیع فراوانی و چگونگی بهره برداری از آن در فصل چهارم تشریح گردیده است.
۳-۷-ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۷-۱-پرسشنامه
پرسشنامه، شاید دقیق‌ترین ابزار جمع‌ آوری داده‌ها تلقی شود، زیرا پژوهشگر در طراحی پرسشنامه با دقت و براساس سوالات پژوهش و در راستای پاسخگویی به سوالات پژوهش پرسش‌ها را تنظیم می‌کند. محقق و پاسخ دهنده برقرار کند تا پاسخ دهند بتواند جواب مورد نظر خود را با کمال اطمینان ارائه کند تلاش شده ‌است تا برش‌ها منطقی در راستای سوالات پژوهش باشد تا حد ممکن شفاف و قابل فهم ارائه گردد.
(جدول ۳-۱) دسته بندی سوالات پرسشنامه

مولفه

شماره سوال

روابط عمومی

۱-۳

فروش حضوری

۴-۶

بازاریابی مستقیم

۷-۱۰

پیشبرد فروش

۱۱-۱۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...