متغیرها

مدل

نتایج

۲۰۱۰

هامبورگ و ناسو

چسبندگی هزینه و محافظه‌کاری شرطی

رگرسیون حداقل مربعات معمولی

چسبندگی هزینه، عدم تقارن زمانی سود را به‌وسیله تضعیف در به‌موقع بودن سود برای شرکت‌ها با اخبار مثبت افزایش داده و از سوی دیگر به‌موقع بودن سود برای شرکت‌ها با اخبار منفی را تشدید می‌کند. همچنین نتایج آنان تأیید کرد که عدم تقارن زمانی سود برای شرکت‌های دارای چسبندگی هزینه از طریق فاکتورهای حسابداری منعکس‌شده در اقلام تعهدی نسبت به فاکتورهای غیر حسابداری منعکس در جریان‌های نقدی، به‌صورت قوی‌تری تقویت می‌شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۲۰۱۱

بالکریشان و لابرو و سادستروم

ساختار هزینه و چسبندگی هزینه‌ها

رگرسیون خطی

در درازمدت هزینه تصمیم‌گیری ساختار هزینه تحت تأثیر توانایی ما برای شناسایی تصمیمات کوتاه‌مدت مدیریت هزینه است و تصمیمات گذشته در ساختار هزینه، قدم بزرگی برای کنترل هزینه‌ها در کوتاه‌مدت است.

۲۰۱۲

چن، لو و سوگیانیس

حاکمیت شرکتی و مشکلات شرکت و رفتار چسبندگی هزینه‌های اداری و عمومی و فروش

رگرسیون خطی

هزینه‌های نمایندگی اداری، عمومی و فروش بخش قابل‌توجهی از عملیات کسب‌وکار است به‌طوری‌که نسبت هزینه‌ها اداری و عمومی و فروش نسبت به کل دارایی به‌طور متوسط ۲۷% است درحالی‌که این نسبت برای هزینه‌های تحقیق و توسعه ۳% است. با توجه به اهمیت هزینه‌های اداری عمومی و فروش و توجه به کنترل این هزینه‌ها و درک رفتار آن‌ها و نقش مدیران در تنظیم هزینه‌ها این موضوع موردتوجه محققان می‌باشد.

تاریخ

محقق

متغیرها

مدل

نتایج

۲۰۱۳

سورس و همکاران

نظیر نظارت مدیریتی، شرایط اقتصادی خارجی و ویژگی‌های شرکت

رگرسیون حداقل مربعات معمولی

مهم‌ترین عوامل مؤثر بر هزینه‌های چسبنده و پیاده‌سازی‌های مختلف تصمیم‌گیری‌های واقعی مدیریتی است.

۲۰۱۴

دالا ویا و همکاران

هزینه‌های فروش، عمومی و اداری، هزینه کالاهای فروخته‌شده و هزینه‌های عملیاتی

رگرسیون

هزینه چسبندگی پدیدار تنها برای کل هزینه نیروی کار و نه‌فقط برای هزینه‌های فروش، عمومی و اداری، هزینه کالاهای فروخته‌شده و هزینه‌های عملیاتی. رخ می‌دهد، در این پژوهش بیشتر به ادبیات بر رفتار هزینه چسبنده و بحث در مورد مسائل مهم مرتبط با رویکرد موجود از تجزیه‌وتحلیل تجربی و تفسیر رفتار هزینه چسبنده پرداخته ‌شده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...