همچنین می‌توان در بررسی نقش ارزش ویژه برند، نقش هر یک از ابعاد ارزش ویژه را جداگانه تحلیل نمود. یا حتی از مدل‌های دیگر موجود به منظور سنجش ارزش ویژه برند در تحلیل‌ها استفاده کرد.
تاثیر تعاملی استراتژی برندسازی و ارزش ویژه برند بر قصد خرید مشتری در شرایط بحران را می‌توان در تحقیقی مورد آزمون قرار داد.
با توجه به اهمیت و حساسیت مباحث برند نسبت به فرهنگ، میتوان رفتار مصرفکننده را بر اساس واکنش قومیتهای مختلف در شرایط بحران بررسی نمود.
با توجه به عدم وجود بررسی‌ها و تحقیقات در زمینه بحران نقص محصول در کشور، به نظر می‌رسد مباحث بسیار زیادی از جمله وفاداری مشتریان، رضایت مشتریان از استراتژی‌های پاسخ شرکت در مقابل بحران، تاثیر فاصله زمانی بین شکل‌گیری و پاسخ شرکت به بحران بر نگرش مشتریان و … را می‌توان مورد بررسی قرار داد.
همچنین مباحث مربوط به ریسک ادراک شده در شرایط بحران، برای برندهای مختلف قابل بررسی است.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

مآخذ تحقیق
فهرست مآخذ:
الف) فهرست مآخذ فارسی
افشاران مشهدی، غلامرضا، ۱۳۹۱، “بررسی مقایسه‌ای ارزش ویژه برند در شرکت‌های ارتباطات سیار ایران (مورد مطالعه: همراه اول و ایرانسل)”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
چوتاشی بلدستی، پرویز، ۱۳۹۰، “بررسی ارتباط میان عناصر بسته‌بندی و رفتار مصرف‌کنندگان در صنعت لوازم آرایشی”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
حافظ نیا، محمدرضا، ۱۳۸۹، مقدمه‌ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران، انتشارات سمت.
حسین زاده، علی، ۱۳۸۹، “بررسی رفتار مصرف‌کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید بهشتی.
خاکی، غلامرضا، ۱۳۹۱، روش تحقیق با رویکرد پایان‌نامه نویسی،‌ چاپ دهم، تهران؛ انتشارات کوهسار.
خداداد حسینی، سید حمید، رضوانی، مهران،۱۳۹۱، مدیریت جامع برند، چاپ اول، تهران، دفتر پژوهش‌های فرهنگی.
خوش پرور، زهره، ۱۳۸۵، “تعیین عوامل تأثیرگذار بر رفتار کارکنان در راستای پیاده‌سازی استراتژی برندینگ خدمات برای ایجاد تمایز رقابتی: مطالعه موردی بانک ملت”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران.
دانایی‌فرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل؛ ۱۳۸۷، روش‌شناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع، چاپ اول، تهران، انتشارات صفار.
رضاییان، علی، ۱۳۸۹، مبانی مدیریت رفتار سازمانی، چاپ دهم، تهران، انتشارات سمت.
روستا، احمد؛ ونوس، داور؛ ابراهیمی، عبدالحمید؛ ۱۳۸۷، مدیریت بازاریابی، چاپ دوازدهم، تهران، انتشارات سمت.
ریو، جان مارشال،۱۳۸۹، انگیزش و هیجان. سید محمدی، یحیی (مترجم). انتشارات نشر ویرایش، چاپ پانزدهم.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه؛ ۱۳۸۵، روش‌های تحقیق در علوم رفتاری، چاپ دوازدهم، تهران، انتشارات آگاه.
سکاران، اوما، ۱۳۸۶، روش‌های تحقیق در مدیریت، ترجمه محمد صائبی و محمود شیرازی، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی.
شمس، راحیل، ۱۳۸۶، ” بررسی ارتباط میان عناصر آمیخته بازاریابی منتخب و ارزش ویژه برند تلفن‌های همراه در میان گروه سنی جوانان در شهر تهران”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران.
صادقیانی، فرشاد، ۱۳۸۸، “ارزیابی ارزش ویژه برندهای لوازم خانگی از دیدگاه مصرف‌کنندگان تهرانی (با نگرشی بر برندهای محلی و بین‌المللی)”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
صمدی، منصور، ۱۳۸۶، رفتار مصرف‌کننده، تهران، انتشارات آییژ.
علم زاده، ناهید، ۱۳۹۳، “بررسی تأثیر هوش هیجانی مصرف‌کننده بر رفتار خرید مصرف‌کننده”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
کاتلر، فیلیپ؛ آرمسترانگ، گری؛ ۱۳۹۰، اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، چاپ سیزدهم، اصفهان، انتشارات آموخته.
کریم محمد، نازنین، ۱۳۸۷، “بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان محصولات غذایی شرکت مهرام در تهران”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
کوئن، بروس، ۱۳۹۱، مبانی جامعه‌شناسی، ترجمه غلام عباس توسلی و رضا فاضل، چاپ بیست و چهارم، تهران، انتشارات سمت.
منصوری، مهدیه، ۱۳۹۲، ” طراحی مدل قصد خرید: با تأکید بر نقش ارزش‌های مصرف، نگرش و تبلیغات”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
مؤمنی، منصور، ۱۳۸۹، تحلیل‌های آماری با بهره گرفتن از SPSS، چاپ سوم، تهران، نشر کتاب نو.
نیکبخت، محمدجواد، ۱۳۹۲، “بررسی تأثیر عوامل آنی گرایی خریدار و درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای”، پایان‌نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.
هاوکینز، دل؛ بست، راجر؛ کانی، کنث؛ ۱۳۸۵، رفتار مصرف‌کننده، ترجمه احمد روستا و عطیه بطحایی، انتشارات سارگل.
هومن،‌ حیدر علی، ۱۳۸۳،‌ استنباط آماری در پژوهش رفتاری، تهران، انتشارات سمت
.
هومن،‌ حیدر علی، ۱۳۸۴،‌ تحلیل داده‌های چند متغیره در پژوهش‌های رفتاری، تهران: نشر پارسا.
ب) فهرست مآخذ لاتین
Aaker, D. (1991). Managing brand equity: capitalizing on the value of a brand name, New York: The Free Press.
Aaker, D. (1996). Building strong brands. New York: The Free Press.
Aaker, D.A., Jacobson, R., 1994. The financial information content of perceived quality. Journal of Marketing Research, ۳۱ (۲), ۱۹۱–۲۰۱.
Aaker, J., Founier, S., Brasel, S.A., 2004. When good brands do bad. Journal of Consumer Research, 31 (1), 1–۱۶.
Ajzen, I., & Driver, B. E. (1992). Applied of the theory of planned behavior to leisure choice. Journal of leisure research , ۲۴ (۳), ۲۰۷-۲۲۴.
Ajzen, I., & Fishbein, M. (1980). Understanding attitudes and predicting social behavior (۳ ed.). New Jersey: Prentice-Hall.
Ambler, T. (1992). Need-to-know-marketing. London: Century Business.
Armstrong, J. S., Morwitz, V. G., & Kumar, V. (2000). Sales forecasts for existing consumer products and services: do purchase intentions contribute to accuracy? International Journal of Forecasting , ۱۶ (۳), ۳۸۳-۳۹۷.
Arpan, L.M., Pompper, D., (2003). Stormy weather: testing ‘‘stealing thunder’’ as a crisis communication strategy to improve communication flow between organizations and journalists. Public Relations Review, 29, 291–۳۰۸.
Barry, J. O. (2010). Targeting consumer behavior, progressive report, April 2000. 36-43.
Barwise, P. (1993). Brand equity: snark or boojum? International Journal of Research in Marketing, 10(1), 93-114.
Batey, M. (2008). Brand meaning (۱ ed.). New York: Routledge, Talor & Francis Group.
Berkman, H., & Gilson, C. (1981). Consumer behavior concepts and strategies. Kent Publishing.
Berry, L.L. (2000), Cultivating service brand equity, Journal of the Academy of Marketing Science, 28(1), 128-37.
Bolton, R.N., Drew, J.H., 1998. A dynamic model of the duration of the customer’s relationship with a continuous service provider: the role of satisfaction. Marketing Science ۱۷ (۱), ۴۵–۶۵.
Brockner, J., Tyler, T.R., Cooper-Schneider, R., 1992. The influence of prior commitment to an institution on reactions to perceived unfairness: the higher they are, the harder they fall. Administrative Science Quarterly ۳۷ (۲), ۲۴۱–۲۶۱.
Buttle, F., & Bok, B. (1996). Hotel marketing strategy and the theory of reseaned action. International Journal of contemporary hospitality management, 8 (۳), ۵-۱۰.
Cai, Y., & Shannon, R. (2012). Personal values and mall shopping behavior: The mediating role of attitude and intention among Chinese and Thai consumers. Australasian Marketing Journal (AMJ) , ۲۰ (۱), ۳۷-۴۷.
Crosno, J., T.H. Freling and S.J. Skinner, )2009(. Does brand social power mean might? Exploring the influence of brand social power on brand evaluation. Psychol. Market., 26(2) , 91-121.
Dacko, S. G. (2008). The advanced dictionary of marketing. (۱, Ed.) New York: Oxford University Press Inc.
Davies, H., Walters, M., (1998). Do All crises have to become disasters? Risk and risk mitigation. Disaster Prevention and Management ۱۷ (۵), ۳۹۶–۴۰۰.
Davis, S. (2000). The power of the brand. Strategy and leadership , ۲۸ (۴), ۴-۹.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...