۹۷

۶۵

۴۴٫۵

نسبت ساختمان‌های دانشگاه برحسب نوع مالکیت در سال

۱۰۰درصد

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

سرانه فضای آموزشی(فقط کلاس)
دانشگاه از نظر دسترسی با فضای فیزیکی با توجه به آینده نگری آغازین در موقعیت مناسبی قرار دارد اما با توجه به آماده نبودن جند فاز از فضای موجود در حال حاضر نسبت به سرانه فضای کلاس استاندارد در سطح پائین تری قرار دارد.
سرانه فضای رفاهی
دانشگاه از نظر سرانه فضای رفاهی برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی نیز در در وضعیت مناسبی قرار ندارد که این مهم نیز نیازمند برنامه ریزی و سرکایه گذاری ویژه ای می باشد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

سرانه فضای اداری
دانشگاه از نظر سرانه فضای اداری در وضعیت مناسبی قرار دارد و حتی از سرانه استاندارد نیز بالاتر است که می تواند یک نقطه قوت عمده برای واحد باشد.
سرانه فضای پژوهشی(شامل آزمایشگاهها، کارگاهها، لابراتوار زبان، کتابخانه و …)
سرانه فضای پژوهشی نسبت به استاندارد فاصله زیادی دارد که یکی از نقاط ضعف عمده واحد می باشد که با گسترش این فضا می توان زمینه مناسبتری را برای گسترش فعالیت های پژوهشی و فوق برنامه نیز فراهم نمود.
سرانه فضای کل
دانشگاه در ابتدای فعالیت خود با توجه به تعداد دانشجویان از نظر سرانه فضا موقعیت مناسبی داشته است ولی در حال حاضر با ارتقای تعداد دانشجویان از نظر سرانه فضای کل با سرانه استاندارد فاصله دارد.
سرانه فضای سبز دانشگاه
سرانه فضای سبز در دانشگاه بسیار پائین می باشد و با شاخص استاندارد فاصله دارد که باید در این مورد نیز به عنوان یک نقطه صعف راهبرد مناسبی در پیش گرفته شود.
سرانه فضای اختصاصی اعضای هیأت علمی
دانشگاه از نظر سرانه فضای اختصاصی اعضای هیئت علمی در حال حاضر با وجو کاهش نسبت به سنوات گذشته وضعیت استانداردی را دارد ولی نیازمند توجه ویژه برای توسعه آتی می باشد.
تمرکز تصمیم‌گیری در سازمان مرکزی و زمان‌بر بودن تصویب طرح‌های عمرانی واحد
یکی از محدودیت های عمده دانشگاه طولانی بودن فرایند اخذ مجوز برای اجرای پروژه های عمرانی است که با توجه به تاخیرهایی که در این فرایند روی می دهد برنامه ریزی را در این زمینه با مشکل مواجه ساخته است.
سرانه فضای آزمایشگاه‌های دانشگاه
کمبود امکانات آزمایشگاهی در دانشگاه را می توان به عنوان یکی از نقاط ضعف عمده برشمرد که نیازمند سرمایه کذاری و توجه بیشتری می باشد. دانشگاه از این نظر نسبت به سرانه استاندارد (۵/۳ متر مربع) در سطح مناسبی قرار ندارد.
سطح سرانه زمین دانشگاه
سرانه زمین دانشگاه با توجه به تعداد دانشجویان واحد در سطح مناسبی واقع شده است و در این مورد مشکل عمده ای وجود ندارد اما روند نزولی آن نسبت به افزایش تعداد دانشجویان مبین لزوم آینده نگری در این رمینه است.
۱۰-۲-۵: شاخص‌های عملکردی دانشگاه در حوزه مالی اداری
میزان اهمیت(وزن) شاخص‌های عملکردی دانشگاه در حوزه مالی اداری و واکنش دانشگاه نسبت به عامل مزبور(رتبه) توسط ۵۰ نفر مشخص شده است که از بین این شاخص‌ها بیشترین میزان اهمیت مربوط به شاخص « نسبت پست‌های بلاتصدی هیأت علمی » با میانگین وزن ۰۵۵/۰ و میانگین رتبه ۱۲/۳ و کمترین میزان اهمیت مربوط به شاخص «نسبت سفرهای زیارتی و سیاحتی پرسنل» با میانگین وزن ۰۳۹/۰ و میانگین رتبه ۳۶/۲ بوده است (جدول ۱۶).
جدول ۱۶٫ میانگین وزن و رتبه شاخص‌های عملکردی دانشگاه در حوزه مالی اداری

شاخص

میانگین وزن

میانگین رتبه

نسبت کارکنان اداری به کل دانشجویان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...