جبران خدمات و عملکرد

۱۱۶

۶۷۵/۰

۴۵۵/۰

۰۰۰/۰

با توجه به جدول ۴-۱۲ مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده کمتر از ۰۵/۰ می باشد در نتیجه با اطمینان ۹۵ درصد فرض رد و فرض تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد؛ بنابراین فرضیه فرعی اول تایید می شود. شدت همبستگی بین دو متغیر جبران خدمات و عملکرد ۵/۶۷ + درصد می باشد که بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. همچنین ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۴۵۵/۰ می باشد که نشان می دهد متغیر جبران خدمات به میزان ۵/۴۵ درصد می تواند متغیر عملکرد را پیش بینی کند.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

فرضیه فرعی دوم: بین سیاست های منابع انسانی در زمینه کارمندیابی و استخدام و عملکرد شرکت های تولیدی شهرستان رشت رابطه وجود دارد.
بین کارمند یابی و استخدام و عملکرد ارتباط معناداری وجود ندارد :
بین کارمند یابی و استخدام و عملکرد ارتباط معناداری وجود دارد :
جدول۴-۱۳) ضریب همبستگی بین کارمند یابی و استخدام و عملکرد

تعداد

ضریب همبستگی

ضریب تعیین

سطح معنی داری

کارمند یابی و استخدام و عملکرد

۱۱۶

۷۱۷/۰

۵۱۴/۰

۰۰۰/۰

با توجه به جدول ۴-۱۳ مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده کمتر از ۰۵/۰ می باشد در نتیجه با اطمینان ۹۵ درصد فرض رد و فرض تایید می شود و این رابطه معنی دار می باشد؛ بنابراین فرضیه فرعی دوم تایید می شود. شدت همبستگی بین دو متغیر کارمند یابی و استخدام و عملکرد ۷/۷۱ + درصد می باشد که بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. همچنین ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۵۱۴/۰ می باشد که نشان می دهد متغیر کارمند یابی و استخدام به میزان ۴/۵۱ درصد می تواند متغیر عملکرد را پیش بینی کند.
فرضیه فرعی سوم: بین سیاست های منابع انسانی در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی وعملکرد شرکت‎های تولیدی شهرستان رشت رابطه وجود دارد.
بین آموزش و توسعه انسانی و عملکرد ارتباط معناداری وجود ندارد :
بین آموزش و توسعه انسانی و عملکرد ارتباط معناداری وجود دارد :
جدول۴-۱۴) ضریب همبستگی بین آموزش و توسعه انسانی و عملکرد

تعداد

ضریب همبستگی

ضریب تعیین

سطح معنی داری

آموزش و توسعه انسانی و عملکرد

۱۱۶

۶۳۱/۰

۳۹۸/۰

۰۰۰/۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...