۵-۶-۱٫ پیشنهادات برای فرضیه اول ۱۳۹

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۵-۶-۲٫ پیشنهادات برای فرضیه دوم ۱۴۰
۵-۷٫ پیشنهادات برای تحقیقات آینده ۱۴۲
۵-۸- محدودیت های تحقیق ۱۴۳
ضمائم ۱۴۵
فهرست منابع و ماخذ ۱۴۹
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۱-۱٫ مدل مفهومی پژوهش ۱۰
شکل ۲-۱٫ دیدگاه های بازارگرایی و نظریه پردازان اصلی آن ۳۶
شکل ۲-۲٫بازارگرایی از دیدگاه ترکیبی ۳۶
شکل ۲-۳٫مدل کلی بازارگرایی و پیش نیازها، نتایج، تسهیل کننده ها ۴۵
شکل ۲-۵٫ منحنی های عمر محصولات مختلف ۵۲
شکل ۲-۶٫ چرخه فرایند توسعه خدمات جدید ۶۶
شکل ۲-۷٫ فرآیندهای توسعه متوالی در مقابل نیمه موازی ۶۷
شکل ۴-۱٫ نمودار فراوانی پاسخ دهندگان براساس جنسیت ۱۱۴
شکل ۴-۲٫ نمودار فراوانی پاسخ دهندگان براساس سن ۱۱۵
شکل ۴-۳٫ نمودار فراوانی پاسخ دهندگان براساس مدرک تحصیلی ۱۱۶
شکل ۴-۴٫ نمودار فراوانی پاسخ دهندگان براساس هتل محل کار ۱۱۷
شکل ۴-۵٫ بار عاملی استاندارد تحلیل عاملی تائیدی مقیاس تحقیق ۱۲۲
شکل ۴-۶٫ مقدار آماره t (معناداری) تحلیل عاملی تائیدی مقیاس تحقیق ۱۲۳
شکل ۴-۷٫ بارعاملی استاندارد آزمون فرضیه‌های تحقیق ۱۲۴
شکل ۴-۸٫ آماره t-value آزمون فرضیه‌های تحقیق ۱۲۴
شکل ۴-۹٫ تاثیر بازارگرایی بر عملکرد بازاریابی ۱۲۵
شکل ۴-۱۰٫ تاثیر بازارگرایی بر عملکرد بازاریابی ۱۲۶
شکل ۴-۱۱٫ تاثیر توسعه خدمات جدید بر عملکرد بازاریابی ۱۲۷
شکل ۴-۱۲٫ نقش میانجی توسعه خدمات جدید بر بازارگرایی و عملکرد بازاریابی ۱۲۸
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۲-۱٫ خلاصه ای از کارها و ارجاعات مربوط به هر دیدگاه ۲۹
جدول ۲-۲٫ خلاصه ای از رویکر دهای نه گانه پیاده سازی ۴۷
جدول۲-۳٫ طبقه بندی عوامل و زیرعوامل مربوط به هر عامل ۹۰
جدول ۳-۱٫ مقیاس سنجش نگرشها بر اساس طیفبندی لیکرت ۱۰۴
جدول ۳-۲٫پایایی سوالات مربوط به ابعاد بازارگرایی ۱۰۹
جدول ۳-۳٫ پایایی سوالات مربوط به متغیر توسعه خدمات جدید ۱۱۰
جدول ۳-۴٫ پایایی سوالات مربوط به متغیر عملکرد بازاریابی ۱۱۰
جدول ۳-۵٫ پایایی سوالات کل پرسشنامه ۱۱۰
جدول ۴-۱٫ توزیع فراوانی پاسخ دهندگان براساس جنسیت ۱۱۴
جدول۴-۲٫ فراوانی پاسخ دهندگان براساس سن ۱۱۵
جدول ۴-۳٫ فراوانی پاسخ دهندگان براساس تحصیلات ۱۱۶
جدول ۴-۴٫ فراوانی پاسخ دهندگان براساس درآمد ۱۱۷
جدول ۴-۶٫ آزمون نرمال بودن داده‌ها ۱۱۹
جدول ۴-۷٫ بارعاملی استاندارد تاثیر بازارگرایی بر توسعه خدمات جدید ۱۲۵
جدول ۴-۸٫ بارعاملی استاندارد تاثیر بازارگرایی بر عملکرد بازاریابی ۱۲۶
جدول ۴-۹٫ بارعاملی استاندارد تاثیر توسعه خدمات جدید بر عملکرد بازاریابی ۱۲۷
جدول ۴-۱۰٫ شاخص‌های نیکوئی برازش مدل ساختاری فرضیه اصلی تحقیق ۱۲۹
جدول ۴-۱۱٫ خلاصه نتایج آزمون t تک نمونه برای متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………۱۳۰
چکیده
پژوهش حاضر به منظور بررسی ارتباط بین بازارگرایی وتوسعه خدمات جدید و عملکرد بازاریابی هتل های پارسیان شهر تهران اجرا شده است.در این تحقیق از روش میدانی،کتابخانه ای استفاده شده و جامعه آماری شامل کلیه مدیران کل و مدیران گروه و کارکنان ارشد هتل های پارسیان استان تهران می باشد. روش نمونه گیری این تحقیق روش خوشه ای و سپس تصادفی ساده می باشد. حجم نمونه نیز با استفاده
از فرمول کوکران در جامعه محدود و به تعداد ۱۲۵ نفر تعیین شده است.ابزاری که در اجرای این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است پرسشنامه می باشد. برای محاسبات آماری در این تحقیق از آمار استنباطی و توصیفی استفاده شده است.
بعد از محاسبات آماری نتایج ذیل بدست آمده است: وضعیت سه شاخص بازارگرایی، توسعه محصولات جدید و عملکرد بازاریابی از نظر پاسخگویان در وضعیت مناسبی قرار داشته و بین بازارگرایی و توسعه خدمات جدید و عملکرد بازاریابی در هتل های پارسیان رابطه مستقیم وجود دارد .
واژگان کلیدی: بازارگرایی، توسعه خدمات جدید، عملکرد بازاریابی
فصل اول: کلیات تحقیق

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...