در یک طرح پژوهشی که توسط سالم غمدی بر روی شرکتهای موجود در عربستان سعودی انجام گرفته اهمیت ابزارها و تکنیکهای برنامه‌ریزی استراتژیک را مشخص کرده است.

۲۵

۲۰۰۵

Rigan & Ghobadian

آنها اشاره می‌کنند که سطح تکنولوژی به کار گرفته شده بر روی کل فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک و محرکهای اصلی این کار شامل رهبری و فرهنگ سازمانی منتج شده در سطوح کلی عملکرد شرکت اثر خواهد گذاشت.

۲۶

۲۰۰۶

Sollenberger

از مهمترین نتایج تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک و اجرای آن در دانشگاه ویسکانسن تا سال ۲۰۰۶، رضایت بیماران، بهبود وضعیت استخدام و جابجایی و غیبت پرستاران، بهبود عملکرد مالی، کارایی عملیاتی، اثربخشی در ایمنی و کیفیت، و استخراج عوامل حیاتی موفقیت برای دانشگاه بوده است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۲۷

۲۰۱۱

Zavadskas et al,

بر اساس نظر کارشناسان و خبرگان و با بهره گرفتن از تکنیک AHP استراتژی مناسب انتخاب شد و نتیجه گرفته شد که مدیریت چشم انداز ساخت و ساز شرکت های مورد مطالعه با توجه به SWOT بر اساس شرح انتخاب شده امکان پذیر است.

۲۸

۲۰۱۲

Zhang

در نهایت محقق با بهره گرفتن از تحلیل SWOT به تعیین مزایا و معایب منابع مناطق روستایی سوژو و توجه به فرصت ها و چالشهای پیش رو در عرصه گردشگری پرداخته و در ارتباط با هریک پیشنهاداتی ارائه کرده است.

۲۹

۲۰۱۲

Sevkli et al

فرایند شبکه تحلیلی (ANP) به دلیل قابلیت و وجود وابستگیهای بالقوه در میان عوامل SWOT در این مطالعه ترجیح داده شد و در نهایت نشان داده شدANP همچنین می تواند به عنوان یک ابزار موثر برای تصمیم گیری فرآیندهای پیچیده مورد استفاده قرار گیرد.

۳۰

۲۰۱۳

Rachid & Fadel

تجزیه و تحلیل تصمیم در یک چارچوب تحلیلی بوده است که شامل هر دو تجزیه و تحلیل عملکرد بر اساس معیارهای ارزیابی از قبل تعریف شده بود. نتایج بعضی از نقاط ضعف و کاستی های سیستم را نشان داد و اعلام کرد وضعیت ناهمگن با تأخیر پیشرفت کلی همراه بوده است که با سطوح مختلف فرایند تصمیم گیری ادغام شده است.

۲-۳- انجمن سرمایه گزاران و کارآفرینان کیش
انجمن سرمایه گزاران و کارآفرینان کیش در سال ۱۳۸۸ با هدف رونق بخشی و اعتلای سطح رضایت مندی در سرمایه گزاری و ایجاد اشتغال در جزیره زیبای کیش تشکیل شد.
مهمترین فعالیتها و وظایف انجمن سرمایه گزاران و کارآفرینان کیش به شرح ذیل می باشد:
ارائه اطلاعات، گزارش های تحلیلی در حوزه های فعالیت اعضاء
ارتقاء وتوسعه دانش حرفه ای مدیران و کارکنان اعضاء از طریق گسترش و بهبود آموزش های حرفه ای، توسعه روابط با موسسات آموزشی و پژوهشی داخلی و خارجی
انجام تحقیقات و انتشار نشریات و بولتن های تخصصی
تشکیل جلسات، همایش ها، کارگاه ها و دوره های آمو.زشی جهت تبادل اطلاعات و افزایش دانش مدیران و کارکنان اعضاء
همکاری با انجمن ها و نهادهای مشابه داخلی و خارجی
ایجاد زمینه ها و شرایط لازم در انجمن برای انتقال تصدی های اقتصادی اجتماعی قابل واگذاری از سوی سازمان منطقه آزاد کیش وفق مقررات بخش خصوصی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...