Lazarus, R.S. (2006), “Emotions and interpersonal relationships: toward a person-centered conceptualization of emotions and coping”, Journal of Personality, Vol. 74.
Martin, A.J., Jones, E.S. and Callan, V.J. (2005), “The role of psychological climate in facilitating adjustment during organizational change”, European Journal of Work and Organizational Psychology, Vol. 14.
Meyer, J.P., Allen, N.J. and Smith, C.A. (1993), “Commitment to organizations and occupations: extension and test of a three-component conceptualization”, Journal of Applied Psychology, Vol. 78 No. 4.
Miller, A. and Monge, S. (1986), “Team heterogeneity and its relationship with team support and team effectiveness”, Journal of Educational Administration.
Milliman, J., Taylor, S. and Czaplewski, A.J. (2002), “Cross-cultural performance feedback in multinational enterprises: opportunity for organizational learning”, Human Resources Planning Society, Vol. 25 No. 3.
Nasrudin, A.M., Ramayah, T. and Beng, Y.C. (2006), “Organizational structure and organizational climate as potential predictors of job stress: evidence from Malaysia”, International Journal of Commerce and Management, Vol. 16 No. 2.
Nickols,F.D.(2010)” Change Management 101: A Primer. Available from http:// www .nickols.us/change.
Onyemah, V. (2009), “The effects of coaching on salespeople’s attitudes and behavior”, European Journal of Marketing, Vol. 43 Nos 7/8.
Oreg, M.V., Vokola, M. and Armenakis, A. (2011), “Change recipients’ reactions to organizational change”, Journal of Applied Behavioral Science, Vol. 47 No. 4.
Orth, C.D., Wilkinson, H.E. and Benfari, R.C. (1987), “The manager’s role as a coach and mentor”, Organizational Dynamics, Vol. 15 No. 4.
Rafferty, A.E. and Griffin, M.A. (2006), “Perceptions of organizational change: a stress and coping perspective”, Journal of Applied Psychology, Vol. 91 No. 5.
Schneider, B., Brief, A.P. and Guzzo, R.A. (1996), “Creating a climate and culture for sustainable change”, Organizational Dynamics, Vol. 24 No. 4.
Sharma, N. and Patterson, P.G. (1999), “The impact of communication effectiveness and service quality on relationship commitment in consumer, professional services”, The Journal of Services Marketing, Vol. 13 No. 2.
Sherman, W. S., & Garland, G. E. (2007). Where to bury the survivors? Exploring possible ex post effects of resistance to change. S.A.M. Advanced Management Journal, ۷۲(۱).
Sias, P.M. (2005), “Workplace relationships quality and employee information experience”, Communication Studies, Vol. 56 No. 4.
Stroebe, W. and Stroebe, M. (1996), “The social psychology of social support”, in Hig-Gins, E.T. and Kruglanski, A.W. (Eds), Social Psychology: Handbook of Basic Principles, Guilford Press, London.
Tim, A. and Davis, K. (2000), “Participatory Management: A Critical Look”, Journal of Library Administration ,31 (۱).
Weick, K.E. and Quinn, R.E. (1999), “Organizational change and development”, Annual Review of Psychology, Vol. 50.
پیوستها
با سلام: پرسشنامه حاضر جهت ” بررسی تاثیر ارتباطات درون سازمانی بر واکنش کارکنان به تغییرسازمانی ” برای انجام پایان نامه تحصیلی تدوین شده است. پاسخگوی محترم، دقت در پاسخدهی شما باعث افزایش کیفیت این پژوهش و سهولت انجام آن توسط پژوهشگر خواهد بود لذا مستدعـی است با همکاری صمیمانه خود، از طریق پاسخ گویـی به سئوال‌های این پرسشنامه در تحقق اهداف این مطالعه ما را یاری فرمائید. در ضمن نظرات شما به غیر از کدگذاری و تحلیلهای آماری و هدف این پژوهش برای اهداف دیگر قابل استفاده نخواهد بود. ازعنایـت، دقت نظر و بردباری شما در تکمیل این پرسشنامه

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

با تشکر
کمال تشکر را داریم.

خیلی موافقم

موافقم

تا حدودی

مخالفم

خیلی مخالفم

آیتم ها

    1. مافوق من در مورد اینکه کار چگونه باید انجام شود پیشنهاداتی میخواهد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...