۳۱

۶۹

کاربرد بهینه منابع بدهی جهت تأمین مالی در مقابل اتکای زیاد به سرمایه موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۳۲

۸۰

۲۰

گسترش درآمدهای کارمزدی در بانک موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۳۳

۲۰

۸۰

رشد دارایی ها، سپرده ها و وام های بانک موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۳۴

همانطور که در جدول بالا نشان داده می شود ، میزان موافقت با ۲۴ گویه بیشتر از میزان مخالفت آنهاست . بنابراین می توان گفت با این ۲۴ مورد توافق نسبی وجود دارد . با توجه به جدول بالا ، مشخص می شود که معیارهایی که از نظر خبرگان دانشگاهی حذف شده همان معیارها مورد نظر متخصصان بانک نیز نبوده و حذف گردیده اند .
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۳-۱-۳ سطح توافق با معیار های مشخص شده ( دستیابی به اجماع )
مرحله سوم نیز برای رسیدن به اجماع در مورد گویه های استخراج شده بود . پرسشنامه سوم که حاوی گویه های تعدیل شده است ، در اختیار متخصصان قرار گرفت و از آنها خواسته شد تا موافقت یا مخالفت خود را با هر یک از گویه های شناسایی شده نشان دهند تا در نهایت بتوان به اجماع در مورد معیار های اولویت بندی عوامل توسعه کیفی رسید . در مرحله سوم شاخص های نهایی که در جدول زیر امده است ، مورد توافق کامل تمامی خبرگان بوده است .
جدول ۴-۸ : شاخص های نهایی

مقوله مورد نظر

ردیف

ایجاد تحول در صنعت بانکداری شامل پول الکترونیکی موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۱

تحول در بانکداری مجازی و بانکداری اینترنتی لحظه ای موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۲

بکارگیری کارکنانی که در بعد فنی توانایی استفاده از تکنولوژی جدید را داشته باشند موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۳

بکارگیری کارکنانی که در بعد انسانی به بهترین نحو با مشتریان در تعامل و ارتباط باشند موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۴

بکارگیری کارکنانی که در بعد ادراکی قادر به شناسایی، تجزیه و تحلیل و حل مشکلات مشتریان باشند موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۵

ارائه خدمات متنوع با توجه به نیازها و خواسته های مشتریان موجب توسعه کیفی بانک رسالت در استان تهران میشود.

۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...