Sig. (2-tailed)
Spearman’s rho

بین شفاف سازی برای مشارکت کنندگان ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۰٫۰۰۰
۰٫۷۰۷

جدول(۴-۲۳) نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن
با توجه به نتایج جدول( ۴-۲۳) ، با اطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای p<0.05 ، فرض رد و فرض پذیرفته می­ شود به عبارت دیگر بین شفاف سازی برای مشارکت کنندگان ، نظام حمایتی و رعایت اصول بازرگانی و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد. به عبارت بهتر هر چقدر محصولات ارائه شده در نمایشگاه در راستای اهداف برپایی نمایشگاه باشد و اطلاع رسانی کافی و روشنی نیز در این زمینه صورت پذیرد، موفقیت نمایشگاه­های بین المللی در توسعه صادرات درسطح بالاتری قرار خواهد گرفت. و در ضمن ضریب همبستگی این دو متغیر برابر ۰٫۷۰۷ می­باشد که همبستگی قوی را نشان می­دهد.
۳) فرضیه سوم
فرض صفر(): بین شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود ندارد.
فرض مقابل(): بین شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

Sig. (2-tailed)
Spearman’s rho

بین شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.
۰٫۰۰۰
۰٫۴۲۹

جدول(۴-۲۴) نتایج ضریب همبستگی اسپیرمن
با توجه به نتایج جدول( ۴-۲۴)، با اطمینان ۹۵ درصد و سطح خطای p<0.05 ، فرض رد و فرض پذیرفته می­ شود به عبارت دیگر بین شرایط حاکم بر جامعه و مشارکت عوامل درگیر در نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد. به عبارت بهتر هر چقدر نمایشگاه با شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه همخوانی و سازگاری داشته باشد موفقیت نمایشگاه­ها در توسعه صادرات در سطح بالاتری خواهد بود. و در ضمن ضریب همبستگی این دو متغیر برابر ۰٫۴۲۹ می­باشد که همبستگی خوبی را نشان می­دهد.
۴) فرضیه چهارم
فرض صفر(): بین زمان و مکان برگزاری نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود ندارد.
فرض مقابل(): بین زمان و مکان برگزاری نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.

Sig. (2-tailed)
Spearman’s rho

بین توجه به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه و موفقیت نمایشگاه­های بین المللی ارتباط معناداری وجود دارد.
۰٫۰۰۱
۰٫۱۹۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...