Dr. Behroz Sobhani
Advisor:
Dr. Bromand Salahi
By:
Reza asiabi
University Mohaghegh Ardabili
۲۰۱۳

Surname: Asiabi Name: Reza

Title of Thesis:The climate application of the urmia lake tourism planing with method TCI and SWOT.

Supervisor(s): Behroz Sobhani Advisor(s):Bromand Salahi

Graduate Degree M.Sc. / M.A.
Major: Physical geography Specialty: Climatology
University: Mohaghegh Ardabili Number of pages: ۸۵

Abstract:
Park ملی National دریاچه Lake ارومیه University پس Then از From مرداب Marsh انزلی Soaring از From جالب‌ترین Highlights و And زیباترین Beautiful زیستگاه‌های Habitats طبیعی Natural جانوران Animals در At ایران Iran به ‌ شمار Of می‌رود . دریاچه Goes. Lake ارومیه University به To علت Because داشتن Have مزایای Benefits طبیعی Natural و And مواهب Gifts خدادادی God می تواند Can یکی One از From عوامل Factors مهم Important جلب Attraction گردشگران Tourists اعم Whether از From داخلی Internal و And خارجی Foreign گشته Been و And در At صورت Form توجه Attention مسئولان Officials و And سرمایه Capital گذاری Share بخش Section خصوصی Private در At ایجاد Creation عوامل Factors جلب Attraction توریست، Tourists, می تواند Can یکی One از From منابع Resources مهم Important در At رشد Growth اقتصادی Economic این This منطقه Area شود . بنابراین To. Therefore هدف Target از From این This تحقیق Research بررسی Check تأثیر Effect عناصر Ingredients اقلیمی Climate در At گردشگری Tourism منطقه Area می – باشد، To – be در At این This پژوهش Research به To منظور Purpose مطالعه Study و And شناخت Recognition توانمندی های Abilities گردشگری Tourism منطقه Area از ۷ پارامتر The parameter 7 اقلیمی، Climate, شامل Included حداقل At least و And حداکثر Maximum رطوبت Moisture نسبی، Relative بارش، Precipitation حدافل Hdafl و And حداکثر Maximum ماهانه Monthly دمای Temperature روزانه، Daily, سرعت Speed باد Wind و And ساعات Hours آفتابی Sunny از From سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ استفاده From 1995 to 2010 شده By است Is و And نقاط Points ضعف، Weakness, قوت، Strengths, تهدید Threat و And فرصت های Opportunity آن It را The با With مدل Model راهبردی Strategic SWOT SWOT تحلیل Analysis شده By و And با With استفاده Use از From مدل Model TCI TCI ، – تقویم Calendar گردشگری Tourism دریاچه Lake ارومیه University برای To جذب Absorption توریسم Tourism تهیه Preparation گردید . نتایج Was. Results حاصل Result از From این This پژوهش Research نشان Show می دهد To که That منطقه Area مورد Case مطالعه Study دارای New پتانسیل Potential بالای Above گردشگری Tourism بوده، Was ولی But تهدیدهایی Threats نیز Also در At منطقه Area مورد Case مطالعه Study وجود Existence دارد . که There., Which با With این This پتانسیل های Potential بالای Above جذب Absorption گردشگر Tourists رقابت Competition می The کند . همچنین To. Well نتایج Results مدل Model TCI TCI نشان Show می The دهد To که That از From لحاظ Perspective آسایش Comfort اقلیمی Climate مرداد August ماه Month برای To گردشگری Tourism عالی Top و And ایده آل، Ideally, the تیر Arrow ماه Month عالی، Higher آذر December ماه Month ناچیز Negligible و And حاشیه Margin ای، O, آبان November و And دی D. ماه Month ناچیز – حاشیه ¬ ای Insignificant – a margin ¬ و And قابل Available قبول Accept و And بقیه Other ماه های Months سال Year در At شرایط Conditions خوب Good و And خیلی Very خوب Good و And عالی Top را The برای To گردشگری Tourism دارند Have . .

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

Keywords:Urmia lake, Tourism, Tci, Swot

    1. – Font and Ahjem ↑
    1. – Eccles and casta ↑
    1. ۱٫ World Tourism Organization ↑
    1. – Howard ↑
    1. – Makdowal and wang ↑
    1. – Ottero et al ↑
    1. – Roson and sartory ↑
    1. – Moor et al ↑
    1. – Erik et al ↑
    1. – Milosky ↑
    1. – Katarzyna ↑
    1. – Vorasin and choityaputa ↑
    1. – De freitas ↑
    1. -Briedhan ↑
    1. – De freitas ↑
    1. – Mieczkowski ↑
  1. ۱- Strength Weakness Opportunity Threat ↑
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...