Houben et al

به بررسی و تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدات یک شرکت نرم‌افزاری پرداخته‌اند. هدف این مطالعه ایجاد سیستمی است که با محیط تعامل داشته باشد، دانش تخصصی را به دست آورد، بتواند در کامپیوترهای شخصی حرکت کند و نتایج قابل اتکا و با کیفیت بالا از قوتها و ضعفها را به دست بیاورد.

۱۶

۲۰۰۰

Mara

به منظور تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک، تکنیک گروهی دلفی و سازماندهی موقعیت را به هم مرتبط می‌کند.

۱۸

۲۰۰۰

Brewer & Brewer

نشان داده‌اند که برنامه‌ریزی استراتژیک چگونه می‌تواند به منظور بهبود مستمر امورات دانشکده‌ها مورد استفاده قرار گیرد. آنها تأکید کرده‌اند که استفاده از فنون و ابزارهای برنامه‌ریزی استراتژیک می‌تواند باعث شود که مدیران و کارکنان به رویکردهای منطقی و عقلانی روی آورند.

۱۹

۲۰۰۲

Ogasawara

دانشگاه هکایدو[۷۵] سعی داشته است تا نقاط ضعف خود را در زمینه برنامه‌های درسی جدید به نقاط قوت تبدیل کند. بدین‌منظور، دانشگاه سعی نموده است تا در برنامه‌های درسی دوره‌های سطح پایین خود به نظامهای بین‌رشته‌ای توجه ویژه‌ای کند.

۲۰

۲۰۰۲

Adkins et al

استفاده از یک سیستم پشتیانی گروهی به عنوان یک ابزار ارتباطی به منظور تسهیل فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک مورد بررسی قرار گرفته و نتایج نشان می‌دهد که کیفیت برنامه‌ریزی استراتژیک بهبود یافته، زمان تکمیل برنامه‌ریزی استراتژیک کاهش یافته و رضایت در مورد فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک افزایش یافته است.

۲۱

۲۰۰۴

Dyson

محقق فرصتها و تهدیدات و نقاط قوت و ضعف دانشگاه را با توجه به متغیرهایی که تعریف نموده در بازه (۵-۱) اندازه‌گیری کرده، و از مقابل هم قرار دادن آنها، استراتژیها و راهکارهای مقتضی و لازم را برای دانشگاه استخراج و در قالب پیشنهادات کاربردی به مدیران دانشگاه ارائه کرده است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۲۲

۲۰۰۴

Shorb & Driscoll

کتابخانه‌های دانشگاه فلوریدا اقدام به انجام برخی فعالیتهای مرتبط با برنامه‌ریزی استراتژیک نموده‌اند. این امر باعث شده است تا تفکر استراتژیک در میان مسئولین جاری شده و نتیجه اینکار بهبود ارتباطات با مشتریان و حرکت به سمت تفکر و روش های استراتژیک و اتخاذ تصمیماتی بوده است که به تخصیص بهتر منابع موجود انجامیده است.

۲۳

۲۰۰۴

Haricombe & Boettcher

دانشگاه ایالتی بولینگ گرین[۷۶]، با چالشهایی مانند کاهش سرمایه، رقابت و توسعه تکنولوژی های جدید روبرو شده بود. به همین منظور به تدوین و اجرای برنامه‌ریزی استراتژیک برای دانشگاه روی آوردند تا نقش کتابخانه‌های دانشگاه را در آموزش عالی تشریح و تبیین نمایند.

۲۴

۲۰۰۵

Ghamdi

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...