University of allame-tabatabaei
Faculty of Literature and Humanities
A Thesis for obtaining M.A degree in the field of social worker
A Comparison of the performance of NGOs in empowering street children in Tehran
Supervisor: Dr. Talat Allahyari
Adviser: Dr. Hossein Yahyazadeh

Researcher: Esmaeil shalakeh
Winter 2014

    1. برگرفته از سایت بهزیستی استان تهران ↑
    1. Veten & Cameron ↑
    1. Self-control ↑
    1. Self-importance ↑
    1. Empowerment ↑
    1. ریشه های تاریخی نظریه توانمندسازی در اندیشه مارکسیستی یافت می شود. در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ تجدید حیات علاقه به ایدئولوژی مارکسیستی وجود دارد، و این ایده از توانمندسازی در این زمان ظاهر شده، در برخی از محافل مرتبط بود، به مبارزه طبقاتی و سرنگونی طبقه حاکم سرمایه داری است. در مطالعات توسعه، بحث توانمند سازی نه تنها به مبارزه طبقاتی بلکه به مبارزه جهانی جنوبی در برابر جهان شمال شد. نظریه توانمند سازی اغلب در چنین مباحثی تنها به نظریه نئومارکسیستی توسعه مرتبط است. برای نگاه به چگونگی شکل گیری نظریه توانمندسازی، نگاه کنید به:

      ( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

      Alinsky ،۱۹۶۹ Arnstein ، Boyte 1980، Klark 1965، Fredmann 1973، ↑

    1. Goldsmith and Blakely, 1992; Friedmann, 1992; Jacobs, 1992; Krumholz & Forester, 1990; Rappaport, 1984, 1985, 1987; Regalado, 1988; Trickett, 1984; Zimmerman, 1990 ↑
    1. مورخ انگلیسی ↑
    1. Cassio ↑
    1. Non government organization ↑
    1. The council of Europe and NGOs 1995,bruxell ↑
    1. Otto, Dianne ↑
    1. Lester, salamon. Anhier, Helmut ↑
    1. Being Nonprofit ↑
    1. Lack of dependence on government ↑
    1. Voluntary ↑
    1. Having legal personality ↑
    1. Democratic and participatory management ↑
    1. Autonomous ↑
    1. Being apolitical ↑
    1. Tax Breaks ↑
    1. Kelark ↑
    1. Service Oriented organization ↑
    1. Good orientation ↑
    1. Empowerment orientation ↑
    1. Participatory orientation ↑
    1. Najam ↑
    1. Peter Tacon ↑
    1. Aptekar, 1994a; Bar-On, 1998; Cemane, 1990; Cockburn, 1991b; Connolly, 1990; Cosgrove, 1990;
      Dewees & Klees, 1995; Ennew, 1986; Keen, 1990; Konanc, 1989; Lusk, 1989; Myers, 1989; Richter, 1988. ↑
    1. Aptekar, 1988b; Glauser, 1998; Swart, 1990 ↑
    1. Reddy ↑
    1. Connolly & Ennew, 1996 ↑
    1. Kanger & Kanengo ↑
    1. Swift. c ↑
    1. Levin, G ↑
    1. Attitudes, Valus & beliefs ↑
    1. Knowedge & Skills for critical thinking and action ↑
  1. Action ↑
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...